با حضور فرمانده سپاه شهدای استان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۱۹ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در میاندوآب

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۱۹ طرح آموزشی، خدماتی و محرومیت‌زدایی سپاه در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۴۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۱۹ طرح آموزشی، خدماتی و محرومیت‌زدایی سپاه در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در حاشیه این افتتاح، اظهار داشت: سپاه علاوه بر حفظ امنیت کشور در انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی پیشگام بوده و خود را همواره خادم ملت می‌داند.

شهسواری افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در طول سال به تدریج افتتاح خواهد شد و امید است با افتتاح آنها درراستای ارتقای رفاه حال مردم در مناطق محروم استان گام بلندی برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نیز اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان آغاز شده است، گفت: این مرحله در سه مقطع زمانی با مشارکت خیران، آحاد مردم و غیره اجرا خواهد شد.

مجتمع آموزشی دخترانه راهیان نور کوثر با نام بهار قرآن نخستین طرحی بود که افتتاح شد؛ این مجتمع آموزشی در مقطع پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار