فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت:

روز کارمند روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌

سرهنگ دستجانی گفت:روز کارمند روز تجلیل ازانسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۴۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه گفت:دولتمردان با تاسی و الگو گیری از شهیدان رجایی و باهنر در جهت خدمت به مردم تلاش و کوشش نمایند.

دستجانی به مناسبت روز کارمند گفت:روز کارمندروز تجلیل ازانسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

ایشان افزود:با بهره گیری از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال بر این باور است که با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی در کشور می‌توان از استعداد‌ها و ظرفیت‌های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد مختلف بهره برد.

سرهنگ دستجانی ضمن تشکر و سپاس از اعضاءستاد زیست محیطی شهرستان ساوه در اقدام مقابله با ویروس کرونا و همچنین همدلی و همراهی و کمک به اجرای رزمایش مومنانه لوح تقدیر به فرماندار محترم، ریاست اداره گاز و کمیته امداد تقدیم کردند.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات