معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه امام سجاد (ع):

هدف اصلی قرارگاه های تحول محله؛ تحقق محله اسلامی است

سرهنگ امیری کیا گفت: با یک برنامه ریزی قوی و بلند مدت برای پایگاه های طرح تحول محله باید آینده نگری مفیدی برای تحقق محله اسلامی ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۲۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  خبرگزاری بسیج از میناب ، سرهنگ پاسدارحجت امیری کیا بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در بازدید از قرارگاه های طرح تحول محلات بسیج سپاه میناب گفت: باید در برابر هجمه های دشمنان گوش به فرمان ولی امر خود باشیم و در مقابل تهدیدها نهراسیم و مقتدرانه در پی خنثی سازی اهداف دشمن تلاش کنیم.
سرهنگ امیری کیا افزود: قرارگاههای طرح تحول محلات باید در راستای ایجاد و پایلود سازی یک محله اسلامی فعالیت کند و همه مشکلات و معضلات را برطرف کند.
وی تاکید کرد:با یک برنامه ریزی قوی و بلند مدت برای پایگاه های طرح تحول محله باید آینده نگری مفیدی برای تحقق محله اسلامی ترسیم کرد.
سرهنگ امیری کیا اذعان داشت:تهدیدات ،آسیب ها و معضلات روستاها باید در قرارگاه های تحول محله رفع و پتانسیل های روستا باید شناسایی و از ظرفیت ها جهت رشد و نمو روستا بهره جست.
حجت امیری کیا با تاکید بر اینکه نباید در یک محله اسلامی معضل و تهدیدی وجود داشته باشد عنوان کرد: در قرارگاه های تحول باید با تبین سواد رسانه ای و آگاه سازی مفید خانواده ها را در برابر تهدیدات دشمن مصون سازی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار