توزیع ۶۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات بین نیازمندان در رشت توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۷۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ اکبر قاسمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان ضمن گرامیداشت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: دفاع از حق و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران برگرفته از قیام امام حسین(ع) است و همه ما وظیفه داریم با تأسی از سیره این امام بزرگوار از حق دفاع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت پیروی از سیره اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا را راهی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی ما نیز با پیروی از سیره اهل بیت(ع) مقابل متجاوزان و زورگویان ایستادند و در این راه همه چیز خود را فدای اسلام کردند.

وی با بیان اینکه جبهه باطل با تمام امکاناتی که دارد در نهایت شکست خورده و مغلوب می‌شود تصریح کرد: عاشورا به ما می‌آموزد که اگر بصیرت دینی کافی نداشته باشیم نمی‌توانیم حق را تشخیص دهیم و در نهایت نیز دچار سقوط می‌شویم و باید توجه کرد که پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق است.

قاسمی با تأکید بر عبرت گرفتن از درس‌های عاشورا و احیای فرایض دینی از جمله امر به معروف و نهی از منکر توسط نسل جوان ابراز داشت: همه ما موظف هستیم که با تدبر در واقعه عاشورا علت انحراف خواص و مردم آن زمان را بررسی کنیم و از آن عبرت بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ضرورت پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا عنوان کرد: قرار است در سومین مرحله رزمایش مواسات 6 هزار و 200 بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان رشت توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی 200 هزار تومان است افزود: همچنین قرار است که 2 هزار و 200 بسته لوازم‌التحریر توسط خیران و گروه‌های جهادی بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان رشت توزیع شود.

قاسمی با بیان اینکه مرحله چهارم رزمایش مواسات همزمان با پایان ماه صفر در شهر رشت برگزار می‌شود گفت: یادواره سردار شهید قلی پور و 198 شهید عملیات کربلای 2 با حضور مهمان ملی و استانی ساعت 18 به‌صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار