مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: جوانان امروزی همچون مدافعان حرم نمونه بارز این ادعا هستند و جوانانی، چون محسن حججی با همراهی فرماندهانی، چون سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی در مقابله با استکبار ایستادند و هرگز از بذل جان خود نهراسیدند و ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) را لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۶۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در جوار مزار شهدای گمنام شهر زاویه و در جمع بسیجیان و پاسداران این شهرستان گفت: محرم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است که در طول تاریخ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی بیمه شده خون با برکت حضرت سیدالشهداست؛ اظهارداشت:جوانان امروزی همچون مدافعان حرم نمونه بارز این ادعا هستند و جوانانی، چون محسن حججی با همراهی فرماندهانی، چون سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی در مقابله با استکبار ایستادند و هرگز از بذل جان خود نهراسیدند و ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) را لبیک گفتند.


حجت الاسلام مهدی محمدی با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد دشمنان به انقلاب اسلامی چیره شوند و همواره ندای رهبری را لبیک گفته و بر تقویت جبهه مقاومت ادامه خواهیم داد؛ خاطر نشان کرد: این امر تا آماده سازی سراسر جهان برای ظهور حضرت بقیه الله و نابودی دشمنان اسلام در سراسر عالم ادامه خواهد داشت.


وی افزود: با وجود اینکه دشمنان هرگونه جنگ را بر علیه ما روا می‌دانند، ولی جوانان انقلابی و مکتبی با الگوگیری از قیام سید الشهدا راه آن حضرت را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات