مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تبعیت از ولی فقیه سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تبعیت از ولی فقیه در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج)، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام علی متین امروز در آئین عزاداری حسینی که با همت بسیج کارمندان استان در محوطه استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، اظهار کرد: تبعیت از ولی فقیه در برهه حساس کنونی ضروری است، به طوری که سعادت دنیا و آخرت را هم به دنبال دارد.

وی ادامه داد: خداوندی که در 1400 سال گذشته برای بندگان خود «ولی» قرار داده است، به طور قطع در حال حاضر نیز آنها را بدون راهنما در این جهان رها نمی‌کند؛ در برهه‌ای که حضرت ولی عصر (عج) در غیبت هستند باید از ولی فقیه پیروی کنیم و تحت بیرق ایشان قرار بگیریم چرا که در غیر این صورت مشمول سلام و صلوات الهی نخواهیم بود.

این مسئول، اضافه کرد: خداوند متعال همواره به امام حسین (ع) سلام و درود می‌فرستد چون ایشان کاری کردند که وسعت آن به پهنای گیتی بوده و تا ابدیت ماندگار است، ما نیز باید تلاش کنیم که از امام و مقتدای خودمان الگوبرداری کنیم.

متین فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از امام حسین (ع) تبعیت کردند، برای همین در تاریخ ماندگار شدند به طوری که خالق یک جریان فکری نیز هستند.

وی با اظهار اینکه امام حسین (ع) را باید به هر بهانه‌ای یاد کنیم، اضافه کرد: طبق حدیثی از امام جعفر صادق (ع) هر کس هنگام هر جرعه آب خوردن به امام حسین (ع) سلام دهد، 600 درجه به او داده شده، 600 گناه از او پاک می‌شود و 600 کار خیر برای وی ثبت می‌شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار