جانشین سپاه خوی:

مدافعان سلامت فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کردند

جانشین سپاه خوی گفت: مدافعان سلامت فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی احیا کردند.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، به بهانه فرا رسیدن  چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آیین تجلیل از کادر درمانی خوی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و هیئت دوچرخه سواری سازمان تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد.

جانشین سپاه خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت: کادردرمانی و مدافعان سلامت با جانفشانی و ایثارگری خود در دوران بحران کرونا جمله  "در شهادت هیچ موقع بسته نمی‌شود" را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستی، افزود: ملت ایران از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب تا به امروز  همواره با فرهنگ ایثار و شهادت بر دشمنان پیروز شده است، هرچند در تمامی این سال‌ها دشمن سعی کرده تا روحیه ایثار و جهادگری را در بین مردم ما تضعیف کند.

وی افزود: دفاع مقدس نمادی از ایثارگری و جانفشانی برادران و خواهران‌مان هست که با اتحاد و یکپارچگی همچنین با توکل  بر خدا و توسل بر ائمه معصوم (ع)  توانستند کشورمان را مقابل دشمنان حفظ کنند.

این مسئول ادامه داد: این بار نیز همزمان با شیوع بیماری کرونا مدافعان سلامت با جان و دل به میدان آمدند و راه برادران و خواهران خود در دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس را ادامه دادند.

درستی در پایان با بیان اینکه پزشکان رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند از  اقدامات و خدمات مديران و مسئولان كادر بهداشت و درمان خوی  در راستای مبارزه با بيماری كرونا تقدير كرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار