عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خیانت امارات به آرمان فلسطین وحتی کشور‌های منطقه موضوع جدیدی نیست واین کشور سال‌هاست که در پازل دشمن و مقابل جریان مقاومت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۴۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
علی شمس الدینی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان درخصوص عادی سازی روابط کشور امارات ورژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: خیانت امارات به آرمان فلسطین وحتی کشور‌های منطقه موضوع جدیدی نیست واین کشور سال‌هاست که در پازل دشمن و مقابل جریان مقاومت حرکت می‌کند.

وی افزود: امارات در سال‌های گذشته یکی از حامیان اصلی داعش در ارسال سلاح و پول به این گروه تروریستی بود که مجری سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به حساب می‌آمد.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به رابطه تاریخی این رژیم با سران اماراتی اذعان کرده و می‌گوید: «در سال‌های اخیر و پشت پرده، با نمایندگان اماراتی دیدار داشتم و حتی برای سفری رسمی به آنجا رفتم». سؤال این است که چرا برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌های زنجیره‌ای متعلق به آنان به‌جای آنکه خائنان به آرمان فلسطین و برهم زنندگان امنیت منطقه را که طی سال‌ها مسلمانان و فلسطینی‌ها را فریب داده‌اند، محاکمه کنند، ساز ناکوک می‌زنند و به مدافع اصلی آرمان فلسطین در دنیا می‌تازند؟! آیا این به فرموده رهبر معظم انقلاب، عوض کردن جای جلاد و شهید و یا جای ظالم و مظلوم نیست؟ انتظار از چهره‌هایی که در حرف‌هایشان مدام دم از آزادی و حقوق بشر سر می‌دهند این است که اگر در مقابل یک رژیم جلاد کودک کش موضع فعالانه نمی‌گیرند، لااقل نمک روی زخم نپاشند و تحریف واقعیات نکنند.

وی گفت:اقدام امارات درعادی سازی روابط بااسرائیل غاصب که آغازی بردومینویی ازارتباط گیری باسایر کشور‌های عربی به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس به نظر می‌رسد ضمن آن که می‌تواند تبعات امنیتی گسترده ومخاطره آمیزی درسطح منطقه داشته باشد وبرمناسبات اقتصادی امارات با برخی کشور‌های منطقه تاثیر سوءخواهد داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار