۳۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/۱ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۸ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: هم استانی های عزیز ایلامی همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۶۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام در شبانه روز گذشته به تعداد ۸۳۰۷ نفر افزایش یافته است.

 «محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه در استان ۲۱۲ نفر است.

 وی با بیان اینکه ۱ مورد فوتی امروز متعلق به شهرستان سیروان است، افزود: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱۱ مورد جدید، در شهرستان ایوان ۱۱ مورد جدید، در شهرستان دهلران ۱ مورد جدید، در شهرستان دره‌شهر ۱۱ مورد جدید، در شهرستان چرداول ۳ مورد جدید و در شهرستان بدره ۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا گزارش شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام ۳۸۹۷ نفر، در شهرستان ایوان ۷۷۵ نفر، در شهرستان دهلران ۱ ۷۱۴ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۶۲۱ نفر، در شهرستان آبدانان ۵۳۰ نفر، در شهرستان ۴۹۵ نفر، در شهرستان چرداول۴۸۶ نفر، در شهرستان بدره ۲۴۷ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۲۱۲ نفر، در شهرستان سیروان ۲۱۰ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۲۰ نفر به کرونا مبتلا شده است.

 کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری بوده و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و همچنین تا کنون ۷۳۲۰ نفر از مبتلایان تا کنون بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

ارسال نظرات