مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در زنجان:

طرح «نذر شیرخشک» در زنجان اجرا می شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در زنجان از اجرای طرح«نذر شیرخشک» دراین استان خبر داد و گفت: افراد با مشارکت ماهیانه ۳۰ هزار تومان درتهیه یک قوطی شیرخشک برای نوزادان نیازمند سهیم می شوند.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۹۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

داود خدایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اجرای  طرح نذر شیر خشک افزود: جزئیات این کار از ۶ سال پیش برنامه ریزی و قرار شد هرشب جمعه  شیرهای خسک نذری بین نوزادان نیازمند توزیع شود.

 

وی اضافه کرد: امسال باتوجه به قرار گرفتن اولین جمعه ماه محرم با همایش شیرخوارگان حسینی که بدون  جمعیت و حضور مادران و شیرخوارگان برگزارشد، هیات امنای مجمع تصمیم گرفت در رزمایش کمک مومنانه و همدلی، طرح نذرشیرخشک را برای نخستین بار با توسل به دامن پُرمهر باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) در استان زنجان آغاز کنند.

 

خدایی با بیان اینکه بر این اساس افراد با مشارکت ماهیانه ۳۰ هزار تومان درتهیه یک قوطی شیرخشک برای نوزادان نیازمند سهیم می شوند افزود: عموم مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره ۰۹۱۲۴۴۱۷۸۲۲ تماس بگیرند.

 

این مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای اهداف خیرخواهانه فعالیت هایی در بین جامعه هدف با همکاری گروه جهادی شهید مهرداد خلیفه انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی، لوازم ضروری منزل، تامین بخشی از هزینه درمان بیماران، تهیه قسمتی از جهیزیه زوجین و تجهیزات پزشکی از جمله این فعالیت ها به شمار می رود که این اقدامات با کمک خیران از غدیر تا عاشورا برنامه ریزی و درحال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار