خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان از ادامه فعالیت‌های طلاب بسیجی در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد و گفت: کتاب نقش روحانیان زنجانی در دفاع مقدس به‌زودی چاپ می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدرضا مصطفوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: با توجه به ارتباط بسیج طلاب با همه احزاب می‌توان آن را زبان مردم معرفی کرد و در همین راستا از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های بسیج طلاب آغاز شدند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های در حال انجام در این حوزه افزود: اگر چه فعالیت در حوزه مبارزه با ویروس کرونا خارج از برنامه‌های ابلاغی بود اما طلاب از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و هم چنان در حوزه مبارزه با ویروس کرونا، فعالیت‌ ما در قالب کمک‌های مومنانه ادامه دارد و ما این امر را وظیفه خود می‌دانیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان به فعالیت‌های طلاب بسیجی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: خواهران و برداران بسیجی در این روزها تحت عنوان منبر‌های مجازی و گردان‌های سایبری در فضای مجازی فعال هستند.

وی با بیان اینکه سال آینده کنگره شهدا در استان برگزار خواهد شد، افزود: در این زمینه وظایفی به بسیج طلاب محول شده است، در همین راستا جلسات متعددی با مسئولان حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات، اوقاف و بنیاد شهید تحت عنوان کمیته شهدای روحانی برگزار شد.

مصطفوی به تشریح ادامه فعالیت‌های بسیج طلاب پرداخت و گفت: بحث تجلیل از روحانیون ایثارگران و رزمنده هم در برنامه‌های ما وجود دارد که سعی داریم در این راستا کتابی را تحت عنوان نقش روحانیت در دوره دفاع مقدس چاپ کنیم.

ارسال نظرات