نشست بررسی ۵ پروژه بزرگ شهری با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم در رشت برگزار شد

نشست بررسی پنج پروژه بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با حضور فرمانده این قرارگاه و سایر مسئولان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۳۸۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست بررسی پنج پروژه بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عصر امروز با حضور سعید محمد فرمانده قرارگاه، استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، شهردار رشت، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سایر مسئولان در رشت برگزار شد و چگونگی اجرای این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

 پروژه پل روگذر میدان نیروی دریایی، پل راستگرد و چپگرد میدان امام حسین(ع)، زیر گذر میدان مصلی، زیرگذر میدان شهرداری، پل روگذر ولی‌عصر، ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و پروژه تراموا از جمله پروژه‌های قابل اجرا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در رشت هستند.

مقرر شد برای ساماندهی رودخانه گوهررود اقداماتی از جمله تعیین حریم، تملک و آزادسازی حریم بستر، اجرای کلکتور جمع‌آوری فاضلاب، ساماندهی جداره رودخانه‌ها با حمایت دولت انجام شود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز اجرای آن‌ها را بر عهده خواهد داشت و در نهایت پروژه‌ها با کارفرمایی شهرداری رشت پیگیری و اجرایی شود.

همچنین پس از بحث و بررسی در زمینه پل زیرگذر میدان شهرداری رشت قرار شد اقداماتی نظیر اجرای تونل‌های شمال به جنوب، تونل شرق به غرب و میدان زیرسطحی برای دسترسی به بازار رشت با ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و تاسیسات بهداشتی، مکانیکی و فضاهای تجاری و گردشگری زیرسطحی به روش EPC به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) واگذار شود.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت و روسای کمیسیون‌های حمل و نقل و ترافیک و عمران نیز در این نشست هرکدام نظرات خود را بیان کردند و از شهرداری رشت خواستند تا با قید فوریت تمام امکانات شهرداری را برای تامین منابع مالی جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها به‌ کار گیرد و شورای شهر رشت نیز آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری جهت مصوب کردن پروژه‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات