خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

دین داری بدون پذیرش ولایت بی معناست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود، دین داری بدون پذیرش ولایت را بی معنا دانست و گفت: اطاعت پذیری از ولایت در مرحله بعدی است.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۴۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در کلاس دوره تکمیلی بسیجیان هشترود، افزود: مهم ترین  چیزی که پیامبر(ص) و خاندان بزرگوار ایشان حاضر شدند برای احقاق آن هزینه بدهند، مساله ولایت بود.

وی در ادامه با اشاره به ثمرات و نتایج جامعه و ولایت مدار بیان کرد: جامعه دارای ولایت جامعه ای می شود که تمام استعداهای انسانی را رشد می دهد همه چیزهایی که برای کمال و تعالی انسان خدا به او داده این ها را باور می کند نهال انسانی را بالنده می سازد، انسان ها را به تکامل می رساند و انسانیت ها را تقویت می کند.

حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب نظرش بر این است که باید توانمندی نیروهای مسلح ما به جایی برسد که بتواند دشمن را وادار به عقب‌نشینی کند و کسی جرات تعرض به این مرز و بوم اسلامی را نداشته باشد، در اینجا ملاحظات سیاسی ملاحظه کاری نیست و طهرانی‌مقدم ها، سردار سلیمانی ها جان خود را فدا می‌کنند تا بُرد موشک ها را بالاتر ببرند و دقیق تر و دشمن را مجبور به عقب نشینی کنند و قدرت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار