سعید زعفری هشجین
سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان بیله سوار در گفتگو با بسیج :
بیله‌سوار- سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان بیله‌سوار گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی نیاز ضروری شهر بیله‌سوار و یکی از مطالبات مهم مردم است.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۷۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ضرورت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در بیله‌سوار

بابک موحد در گفتگو با خبرگزاری بسیج اردبیل ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در بیله سوار را ضروری دانست و یکی از مطالبات مهم مردم عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، فرماندار و امام جمعه بیله سوار درخواست درمانگاه با نظر مثبت مدیرکل درمان و مدیرکل بیمه استان به مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ارسال گردید و تلاش‌ها وپیگیری‌ها در این خصوص ادامه دارد که در صورت موافقت مراتب به اطلاع مردم شهرستان خواهد رسید.

وی از ارائه خدمات غیرحضوری شعبه تأمین اجتماعی بیله سوار خبر داد و افزود: توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش حجم مراجعات به شعبه سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار شعبه قرارگرفته که این امر موجب بهبود خدمت رسانی خواهد شد و با کاهش مراجعات حضوری فرصت کافی برای تکریم ارباب رجوع در شعب سازمان تأمین اجتماعی وجود خواهد داشت.

سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان بیله سوار ادامه داد: با استعلام برخط اعتبار دفترچه‌ها و حذف تمدید اعتبار، کاهش ۴۰ درصدی مراجعات حضوری انجام شده و انتظار داریم که با ارتقا خدمات غیرحضوری تا بهمن ماه سال جاری شاهد کاهش ۷۵ درصدی مراجعات حضوری مردم به شعبه تأمین اجتماعی باشیم که البته این امر در خصوص مقابله با شیوع بیماری کرونا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

موحد تصریح کرد: شعبه تأمین اجتماعی بیله سوار توانسته به تیپ ۴ ارتقا و جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر را در شهرستان تحت پوشش قرار دهد که از این تعداد حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و ۱ هزار و ۳۱۲ نفر مستمری بگیر و مابقی افراد تحت تکفل آنان است.

وی بیان کرد: در ابتدای فعالیت شعبه دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و ۳۰۰ نفر مستمری بگیر و با احتساب افراد تحت تکفل جمعیتی حدود ۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده بود.

ارسال نظرات