نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس باحضور در خبرگزاری بسیج استان مرکزی:

دولت نباید چتر حمایتی خود را از هپکو بردارد/تقویت خط تولید هپکو اولویت اصلی تامین اجتماعی باشد/ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها با وضعیت آذرآب به مصلحت نیست

محمد حسن آصفری گفت: سازمان تامین اجتماعی می بایست اعتبار در اختیار هپکو قرار دهد تا بتواند خط تولید کارخانه رونق گرفته و به وضعیت قبلی خود باز گردد.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۳۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

محمد حسن آصفری نماینده اراک،کمیجان و خنداب  در مجلس شورای اسلامی  باحضور در خبرگزاری بسیج استان و گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد:در تمامی مجامع نمایندگان در استان های کشور  اختلاف نظر وجود دارد و این امر طبیعی است  و هرکدام نماینده ها نظراتی دارند و آن را مطرح می کنند.

وی افزود:اختلاف نظر میان نمایندگان مجلس  عیب محسوب نمی شود اما باید گفت در بعضی موارد نظیر تصمیماتی که منافع مردم در میان باشد نظرات یکپارچه خواهد بود ، نظیر حضور و به کارگیری نیروهای بومی در  استان ،  جذب بودجه و توجه بیشتر مجموعه دولت به استان که یکپارچگی و وحدت نظر مجمع نمایندگان را نشان می دهد.


آصفری بااشاره به آخرین وضعیت شرکت هپکو و مشکلات این کارخانه گفت:در خصوص  هپکو  که کارخانه ای  بزرگ با برند مطرح و صاحب نام کشور به شمار می رود  و در زمان دفاع مقدس توانسته ماشین آلات راهسازی را روانه جبهه ها کند

  نماینده اراک،کمیجان و خنداب در مجلس  اظهار کرد: در سال اخیر این کارخانه عظیم مورد کم لطفی دولت مردان قرار گرفت به ویژه زمانی که اصل ۴۴خصوصی سازی پیاده شده است و این نوع خصوصی سازی غلط برخی از صنایع ما را از بین برد و اصل موفقیت آمیزی برای کشور نبود.

وی بابیان اینکه اشخاصی که هپکو را خریدند لایق سرمایه گذاری نبودند گفت: افراد  با رانت و لابی و پارتی بازی این کارخانه را خریداری کردند و  این کارخانه ها را به زمین زدند در صورتی که اگر به اهلش واگذار می شد اکنون شاهد مشکلات کنونی نبودیم.

  آصفری بابیان اینکه  امروز کارخانه هپکو نیاز به حمایت جدی دولت دارد و دولت نباید چتر حمایتی خود را از هپکو بردارد بیان کرد:با پیگیری های انجام شده علاوه بر سازمان تامین اجتماعی وزارت اقتصاد نیز موظف است که هپکو را کمک کنند

  نماینده اراک،کمیجان و خنداب در مجلس یادآورشد:نامه ای برای رئیس قوه قضاییه ارسال شد که ایشان دستور دادند به دادستان کل کشور جلسه ای با تامین اجتماعی مسئولین مربوطه برگزار کردند که ۳منجر به ماه حقوق عقب افتاده کارخانه هپکو پرداخت شد

وی تاکید کرد:سازمان تامین اجتماعی می بایست  اعتبار در اختیار هپکو قرار دهد  تا بتواند  خط تولید کارخانه رونق گرفته و به وضعیت قبلی خود باز گردد.


 نماینده اراک،کمیجان و خنداب در مجلس بابیان اینکه  صنایعی که امروز در بورس هستند قیمت واقعی خود را ندارند افزود:  با پولی که مردم در بورس سرمایه گذاری  می کنند ۴4کارخانه معادل آن را می توان ساخت.


آصفری در پیان این گفتگو خاطنشان کرد : به خط های سیاسی زیاد اعتقادی ندارم و  ما دو جریان بیشتر در کشور داریم که یکی انقلابی یکی غیر انقلابی این جریان انقلابی هست که  دلش برای مردم نظام میسوزد و در خط ولایت قدم برمیدارد و غیر انقلابی همواره دنبال منافع شخصی خودش بوده وهست.

 

 

ارسال نظرات