به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین (ع) اجتماع بانوان عاشورایی در مسجد امام سجاد (ع) ساوه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۵۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین (ع) اجتماع بانوان عاشورایی در مسجد امام سجاد (ع) ساوه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام محمد صابری اراکی سخنران این مراسم گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان امروز با برنامه ریزی پایه‌های اصلی جامعه را در کشور هدف گرفته است.

حجت الاسلام صابری مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان را نیازمند برنامه ریزی در تمامی ابعاد دانست و افزود: حذف مقدسات و آداب اسلامی از خانواده یکی از ترفند‌های دشمنان برای تغییر سبک زندگی و بی هویت کردن افراد است.

او اسارت خاندان اباعبدالله الحسین (ع) را اوج مظلوم اهل بیت توصیف کرد و ادامه داد: سخنان روشنگرانه‌ی امام سجاد (ع) در محفل یزید و خطبه‌های آتشین حصرت زینب (س) در مسجد دمشق و محافل کوفیان، موجب رسوایی بنی امیه و بسط و گسترش پیام عاشورا در ظلم ستیزی و آزادی خواهی فرزند رسول خدا (ص) شد.

این خطیب حوزوی با قدردانی از هیئات عزاداری در برگزاری مراسم‌های سوگواری دهه اول محرم اضافه کرد: به برکت ولایت فقیه و مرجعیت بصیر مردم با احترام و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، با تحمل سختی اجازه ندادند، چراغ عزای حسینی در کشور خاموش شود و این برای ملت ما یک افتخار و سربلندی در جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی یاداور شد: کاهش نرخ ازدواج در کشور موجب افزایش جرائم اخلاقی شده و رفع این معضل نیازمند ایجاد اشتغال برای جوانان و آسیب شناسی عمیق کارشناسان و مسئولان را دارد.
 
ارسال نظرات