سعید زعفری هشجین
نائب رئیس مجلس در گفتگو با بسیج :
نائب رئیس مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم نشان داده اند در میدان و کنار مردم هستند و قاطبه مجلس دغدغه مردم و کار برای حل مشکلات مردم را دارند.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۲۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

دولت باید چابک و در میدان عمل باشد

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل  اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم نشان داده اند در میدان و کنار مردم هستند و قاطبه مجلس دغدغه مردم و کار برای حل مشکلات مردم را دارند.

وی با بیان اینکه با کار عادی و روزمره جهش تولید و حفظ ارزش پول محقق نمی‌شود افزود: باید با تفکر انقلابی و مدیریتی جهادی جهش تولید را در حوزه‌های مختلف و با ۱۰ برابر کردن فعالیت‌ها محقق کرد که متاسفانه  نشانه‌ای از این سیاست در عملکرد کنونی دولت مشاهده نمی‌شود.

نائب رئیس مجلس یازدهم گفت: دولت باید از ظرفیت مجلس برای  تسهیل امور اقتصادی استفاده کند زیرا با  نظارت تلفنی و بازدید از پشت شیشه ماشین کاری از پیش نمی رود.

وی تصریح کرد: بنده به این معتقد هستم با تحقق وعده‌ها در حل مشکلات مردم، دولتی انقلابی در ادامه مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد.

نیکزاد اظهار داشت: ما باید بتوانیم کشوری با دولت چابک داشته باشیم، هرچند همواره این موضوع شعار بوده اما امیدواریم مجلس انقلابی بتواند با یک اقدام انقلابی، بودجه سال آینده را بدون وابستگی به نفت تصویب کند.

دولت باید چابک و در میدان عمل باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار