سعید زعفری هشجین
مدیرکل هواشناسی اردبیل در گفتگو با بسیج :
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از وزش باد تا اواسط هفته جاری در استان خبر داد و گفت: وزش باد طی ساعات بعد از ظهر گاهی با سرعت تند همراه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

وزش باد تا اواسط هفته جاری در اردبیل

سیاوش محمدی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل ،  در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده طی امروز با توجه به تقویت پر ارتفاع جنب حاره ای بر روی کشور، جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد که این شرایط تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی از وزش باد در سطح استان خبر داد و افزود: پدیده غالب از امروز تا اواسط هفته جاری وزش باد می‌باشد که طی ساعات بعد از ظهر گاهی با سرعت تند همراه خواهد بود لذا جهت احتیاط محکم‌سازی سازه‌های موقت و دوری از سازه‌های غیرمقاوم و اجتناب از صعود به ارتفاعات مورد توجه مردم باشد.

مدیرکل هواشناسی اردبیل تصریح کرد: از امروز (شنبه) تا روز دوشنبه (۱۷ شهریورماه) شاهد افزایش تدریجی دما در سطح استان خواهیم بود اما مجدداً از روز سه شنبه (۱۸ شهریورماه) دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

محمدی در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان کوثر و شهرستان بیله‌سوار با حداکثر دمای ۳۴ درجه به عنوان گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات