بهنامجو گفت: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان شناخته می شود اما والدین نیز نباید نقش تربیتی خود را فراموش نکنند زیرا آنها نیز در کنار مربیان و معلمان تاثیر بسزایی در هدایت و راهنمایی زندگی فرزندان خود دارند.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۴۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

والدین نقش تربیتی خود را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، «اکبر بهنامجو» امروز در آئین بازگشایی مدارس استان در مدرسه دخترانه جعفرزاده محله اروج آباد گفت: مدارس به عنوان مرکزی برای ایجاد نشاط و شادابی جامعه و دانش آموزان هستند و این جنب و جوش نقش انگیزشی در فعالیت های عمومی جامعه دارد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان شناخته می شود اما والدین نیز نباید نقش تربیتی خود را فراموش نکنند زیرا آنها نیز در کنار مربیان و معلمان تاثیر بسزایی در هدایت و راهنمایی زندگی فرزندان خود دارند.

این مقام مسئول اذعان داشت: افتخار می کنیم که 220 هزار دانش آموز در سطح استان از امروز سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند و این جامعه تاثیرگذار باید برای شکوفایی جامعه مبلغ و مشوق خوبی باشد.

بهنامجو افزود: تاثیر تربیت صحیح در دانش آموزان می تواند پیشرفت و توسعه جامعه را به همراه داشته باشد زیرا این طیف آینده سازان کشور هستند.

وی تاکید کرد: متاسفانه ویروس کرونا از سال گذشته نظام آموزشی را تحت تاثیر شدید قرار داد اما با آموزش های همگانی که در خصوص کنترل این ویروس پیش بینی و پیشنهاد شده است دانش آموزان نیز می توانند مانند سایر اقشار جامعه از حضور در مدارس بهره مند شوند.

استاندار اردبیل یادآور شد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس می تواند زمینه فرهنگ سازی در والدین و جامعه باشد زیرا همه باید در مقابله با ویروس کرونا حساس باشند.

بهنامجو عنوان کرد: معلمان به عنوان قشر دلسوز برای دانش آموزان نیز در این شرایط حساس و بیماری باید وظایف خود در دوران آموزشی جدید با دقت و حساسیت بیشتری پیگیر باشند.

وی اعلام داشت: والدین در دوره های آموزشی مجازی نیز پیگیر فعالیت های آموزشی فرزندان خود باشند تا شاهد افت تحصیلی دانش آموزان نباشیم.

در پایان این مراسم استاندار اردبیل با حضور مدیران آموزش و پرورش استان زنگ این مدرسه را به عنوان بازگشایی مدارس استان و آغاز سال تحصیلی جدید به صدا درآورد.

ارسال نظرات