خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر:

هدف از اجرای مانور بهره‌گیری از امکانات موجود و بالقوه در شرکت‌های توزیع برق است

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با اشاره به اجرای مانور جهادی شبکه‌های توزیع برق گفت: هدف اصلی این مانور استفاده و بهره‌گیری از امکانات موجود و بالقوه در سطح شرکت‌های توزیع نیروی برق است.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۸۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

هدف از اجرای مانور بهره‌گیری از امکانات موجود و بالقوه در شرکت‌های توزیع برق استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود صادقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مانور جهادی در همدان اظهار داشت: هدف اصلی این مانور استفاده و بهره‌گیری از امکانات موجود و بالقوه در سطح شرکت‌های توزیع نیروی برق است و با انسجام‌بخشی و برنامه‌ریزی این ظرفیت بالقوه را می‌توان با انجام این مانورهای جهادی به یک ظرفیت بالفعل تبدیل کرد و این موضوع منجر به افزایش بهره‌وری و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی بسیار خوبی در استان همدان شاهد هستیم و چندین ماه این برنامه‌ریزی به طول انجامید تا این کار انجام شود، افزود: مشکلات و فیدرهای پرعارضه شناسایی شد و با انسجام بخشی به نفرات و بضاعت موجود شرکت و بدون اینکه هیچ هزینه خارق العاده‌ای تحمیل شود برنامه‌ریزی شد و امروز بخش قابل توجهی از آن مشکلات به شکل همزمان در کل استان حل شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ادامه داد: این اقدام جزء سیاست‌های کلان شرکت توانیر بوده که اجرای مانورهای جهادی حوزه بهره‎برداری را توسعه دهد و جزء اقدامات خوبی است که ما شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه این کار در آینده در سطح کلان کشوری انجام خواهد شد و همزمان در استان همدان نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: از اهداف اصلی این طرح، افزایش تاب‌آوری و بهبود قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع است و در کنار اینکه کانون‌های پرخطر و جاهایی که به لحاظ ایمنی برای مردم و مشترکین خطرآفرین باشد حل خواهد شد و این اقدام بسیار خوبی است که مستقیما مردم استان همدان از منافع و خیرات آن بهره‌مند خواهند شد.

صادقی در خصوص شناسایی کانون‌های خطر در استان و سطح کشور گفت: برق همانطور که برای مردم یک دوست و یک یاور است در ذات خود یک امر خطرآفرین است و بی توجهی نسبت به آن منجر به برق گرفتگی و آسیب برای مردم و مشترکین می‌شود، بنابراین همکاران ما با بازدیدهای دقیقی که دارند این نقاط و مشکلاتی که ممکن است در سطح شهرستان‌ها باشد احصاء و شناسایی کردند و با یک برنامه‌ریزی مناسب نسبت به تعمیر و نگهداری شبکه‌های توزیع و رفع این کانون‌های خطر اقدام می‌کنند.

وی افزود: مشترکین می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۱  که شماره فوریت‌های برق است تماس گرفته و با اعلام کانون‌های خطر ما را در شناسایی و رفع آنها یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات