برگزاری کنگره بین‌المللی بزرگداشت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران

کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی آن عالم مجاهد در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۲۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی وی در انقلاب مشروطیت ایران و تبیین جایگاه مبارزات وی در هویت ایرانی و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران کل ادارات فرهنگی و اجتماعی و اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد. 

«محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه، با بیان این‌که طبق حدیث معتبر، علما وارثان و ادامه دهندگان راه انبیای الهی هستند، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در سطح بین‌المللی را داشته و در کنار هم مراسمی خواهیم گرفت که در تاریخ آذربایجان ماندگار شود.

همچنین در ادامه جلسه؛ مسئولان ستاد بزرگداشت و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی استان، برای برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره نظرات خود را اعلام و به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد جلسه ‌آتی این ستاد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

 این کنگره در قالب بین المللی و در بهمن ماه سال جاری به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها