ارسال ۷۰ اثر به بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت در گیلان

معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تمدید ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، گفت: تاکنون ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۶۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, سید امیر مصباح در جمع خبرنگاران با اشاره به  برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، اظهار داشت: این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برخی از محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، اهداف و آرمان‌های انقلاب، ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی، فرهنگ بسیجی، نقش جوانان و زنان در انقلاب و جنگ نرم در فضای مجازی از جمله محورهای است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان به بخش فیلمسازان بسیجی در این جشنواره اشاره و با بیان اینکه این بخش در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد، گفت: انتخاب استانی بخش «فیلمسازان بسیجی» این جشنواره به صورت جداگانه در استان‌ها برگزار شده و دبیرخانه آن نیز بر عهده بسیج هنرمندان هر استان است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانستند با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریورماه آثار خود را برای شرکت در سه بخش «مدافعان سلامت»، «فیلمسازان بسیجی» و «جشنواره جشنواره‌ها» ارسال کنند، گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس و از ۳۱ شهریور تا شش مهر ماه برگزار خواهد شد.

مصباح به تمدید ارسال آثار به این جشنواره تا امروز (۱۴ شهریور ماه) اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی به دبیرخانه این جشنواره در رشت ارسال شده است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه داوران این جشنواره معرفی پیشنهاد و برای تأیید نهایی به تهران اعلام شده اند، گفت: آثار نهایی بعد از داوری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات