خبرهای داغ:
رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید «قهاری» همدان خبر داد

برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی برای بسیجیان حوزه شهید «قهاری سعید» همدان

رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت شهید «قهاری سعید» همدان از برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی در قالب کلاس‌های قرآن، اخلاق و آموزش احکام برای بسیجیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۸۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی برای بسیجیان حوزه شهید «قهاری سعید» همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی دبیری در جمع مدیران نظارت و عقیدتی پایگاه‌های حوزه مقاومت شهید قهاری سعید سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در سال «جهش تولید» آموزش‌های عقیدتی سیاسی در قالب کلاس‌های قرآن، اخلاق و آموزش احکام برای بسیجیان برگزار شده است.

وی فراگیری آموزش‌های عقیدتی سیاسی برای آحاد بسیج را امری لازم و ضروری دانست و افزود: در امر آموزش احکام و قرآن و اخلاق از ظرفیت روحانیت استفاده شده و هر هفته دو جلسه کلاس قرآن، احکام و اخلاق برای بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت شهید «قهاری سعید» اجرا می‌شود.

رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت شهید «قهاری سعید» همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های ابلاغی گفت: یکی از مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های سال ۹۹ برنامه تربیت برای آحاد بسیج و مدیران آن و فرماندهان بسیج است که این برنامه با همکاری عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در حال برگزاری است.

وی افزود: طی سال جاری دو نشست با حضور مدیران بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت برگزار شده و تا پایان سال چهار مورد نیز اجرا می‌شود.

دبیری خاطرنشان کرد: از کلاس‌های آموزشی عقیدتی سیاسی استقبال شایانی می‌شود و ما تلاش می‌کنیم آموزش‌ها کاربردی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات