ارتش با برنامه و مقتدر مقابل دشمنان ایستاده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با برنامه و مقتدر مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به سرزمینمان وارد شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
ارتش با برنامه و مقتدر مقابل دشمنان ایستاده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ رضا آذریان در مراسم معارفه فرمانده تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود بیان کرد: ارتش و نیروی زمینی ولایی و مسلمان همواره در میدان بوده و ارتشیان با کمال میل حاضرند از کیان اسلام و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.
او افزود: در بدترین و سخت‌ترین شرایط، نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروها، یک جبهه پایدار را تشکیل داده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توان نیروی زمینی و ارتش توانی الهی بوده و در کنار فرماندهی معظم کل قوا ایستاده است و با تأسی به حضرت حسین بن علی (ع) زیر بار هیچ ظلم و زوری نخواهیم رفت.
او افزود: دشمنان باید بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرتی منطقه‌ای است و به لطف خدا و با اقتدار ارتش و سپاه مقابل استکبار ایستاده‌ایم.
آذریان با بیان اینکه امروز دشمن به جنگ نرم روی آورده و باید با آن مبارزه کرد و این شرایط را سخت می‌کند، به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در مقابله با ویروس منحوس کرونا و در زمان سیل و زلزله و همه بحران‌ها در صحنه خدمت‌رسانی به مردم آماده و حاضر است.
او ادامه داد: در زمان شیوع ویروس کرونا، ارتش و سپاه در کنار دولت با اقتدار ایستادند و نیرو‌های نظامی، بازوان مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم رسیدگی به معیشت کارکنان ارتش گفت: در این زمینه، اتفاقات زیادی افتاده که ساخت هشت هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش یکی از آن‌ها بوده و تحویل شده و ۱۳ هزار واحد مسکونی نیز تا پایان سال تحویل و تا پایان سال بعد، ۲۳ هزار واحد برای کارکنان ساخته می‌شود.
آذریان با بیان اینکه اولین نفراتی که مقابل تهاجم دشمن در دوران دفاع مقدس ایستادند، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بودند که نوک پیکان قرار گرفتند، افزود: دشمنی که می‌خواست یک هفته‌ای ایران را بگیرد، زمین‌گیر شد و امروز هم دشمن آن روز‌ها را باید یاد آورد.
او گفت: دشمنان با ایثار غیورمردانی از ارتش، سپاه و بسیج و... حتی یک وجب از خاک کشورمان را نتوانستند بگیرند و جوانان پاکباز ما با اهدای خون خود مقابل دشمن ایستادگی و محکم با دشمن مقابله کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه امروز باید نشان دهیم حسینی هستیم و از کشور دفاع خواهیم کرد، به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره‌ای داشت و گفت: باید این ایام را گرامی بداریم و آن را برای جوانان تبیین کنیم تا جوانان، این دلاوری‌ها را درک کنند.
آذریان با بیان اینکه دشمن بعد از دفاع مقدس هم دست از سر کشور ما برداشته است، تأکید کرد: دشمنان باید بدانند ارتش با برنامه و مقتدر مقابل آن‌ها خواهد ایستاد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.
او افزود: امروز در شمال‌شرق کشور، ۷۰۰ کیلومتر از مرز جمهوری اسلامی زیر نظر قرارگاه شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش است و هرگز اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به سرزمینمان وارد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار