خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه گفت: ضریب نفوذ بهره برداری از گاز در روستاهای ما نسبت به میانگین کشوری فاصله چند درصدی دارد که می طلبد در سال آخر دولت این مقدار به میانگین کشوری برسد.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۴۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح گازرسانی به شهر نودشه که از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر نفت صورت گرفت، اظهار داشت: عملکرد دکتر زنگنه در دولت تدبیر و امید بر همگان روشن است بخصوص در حوزه گازرسانی کار فوق العاده ای را انجام داده اند.

وی افزود: گازرسانی در استان کرمانشاه از ۲۰۹ روستا به ۱۵۴۱ روستا رسیده است که با رشد ۷۰۰ الی ۸۰۰ درصدی مواجه بوده و جای تقدیر دارد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: علی رغم تمام این تلاش ها متاسفانه ضریب نفوذ بهره برداری در روستاهای ما نسبت به میانگین کشوری فاصله چند درصدی دارد که می طلبد در سال آخر دولت این مقدار به میانگین کشوری برسد.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰ روستا در نوار مرزی استان داریم که متاسفانه گازرسانی به این روستاها با میانگین سرانه ۱۵ میلیون تومان انجام نمی شود و نیاز به اعتبار ۲۰ الی ۲۵ میلیون تومانی دارد و مستلزم دستور وزیر نفت است.

مدیر ارشد استان ادامه داد: سه شهر ریجاب،ازگله و نوسود از شهرهایی هستند که گازرسانی به آنها انجام نشده است که تا پایان دولت حتما به بهره برداری می رسند و گازرسانی به شهر نوسود در نیمه اول سال آینده به اتمام می رسد که نیاز به حمایت وزیر نفت دارد.

 بازوند با اشاره به پتروشیمی اسلام آباد غرب افزود: پتروشیمی اسلام آباد که پتروشیمی چهارم استان است یادگاری بسیار ارزنده وزیر نفت است و بسیار سپاسگزاریم و ان شاالله در آینده نزدیک شاهد عملیات احرایی آن باشیم که نیازمند دستور مساعد شماست.

وی با اشاره به پالایشگاه آناهیتا گفت:خوشبختانه این پالایشگاه به جای خوبی رسیده است و اکنون در شرف تجهیز کارگاه هستیم که نیازمند مساعدت شما برای تسهیلات است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پروژه آناهیتا یکی از مصوبه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عملیات اجرایی آناهیتا باشیم.

ارسال نظرات