خبرهای داغ:
مدیرعامل مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر(ع) مراغه در گفت و گو با «بسیج»:
مدیرعامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه گفت: از ابتدای ماه محرم به مدت ۱۷ روز در مجموع ۱۱ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم از سوی اعضای مرکز پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۸۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

مسعود بخشایشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اجرای طرح اطعام علوی در سه بخش پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع سبد غذایی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و عزاداری مجازی از جمله مهمترین برنامه های این مرکز در طول این مدت بوده است.
وی به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در محل تهیه و توزیع غذای گرم اشاره و بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روزانه حدود ۷۰۰ پرس غذای گرم پس از بسته‌بندی از سوی اعضای مرکز در درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت خانواده ها، در طول این مدت توزیع شد.
بخشایشی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای طرح اطعام علوی و با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری و سوگواری با طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و همچنین با در نظر گرفتن و رعایت حال کادر درمان اقدام به راه اندازی حسینیه مجازی مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه کرد و هر شب در کنار اجرای طرح اطعام علوی، سخنرانی و عزاداری به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش شد.
وی اضافه کرد: خیران می توانند با مشارکت در طرح اطعام علوی در ماه های محرم و صفر احسان و نذری های خود را از طریق این مرکز به نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات