خبرهای داغ:

بستری ۵۴ بیمار کرونایی در شاهرود/۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴ بیمار مبتلا به کروناویروس در شاهرود بستری هستند، گفت:تعداد کل مراجعه‌کنندگان مشکوک به بیماری کرونا به مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، هفت هزار و ۴۰۰ نفر ثبت شده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۴۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا چمن پیش از ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا در شهرستان شاهرود اظهار کرد: تعداد کل مراجعه‌کنندگان مشکوک به بیماری کرونا به مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، هفت هزار و ۴۰۰ نفر ثبت شده که تست یک‌هزار و ۵۵۲ نفر تا صبح امروز مثبت اعلام شده و یک‌هزار و ۷۳۰ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۵۴ بیمار مبتلا به کروناویروس در شاهرود بستری و ۱۲ نفر بدحال هستند و تاکنون ۹۴ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود افزود: ۸۲ درصد فوت‌شدگان دارای بیماری مزمن زمینه‌ای ازجمله بیماری‌های قلبی عروقی، فشارخون و ... بوده‌اند و متوسط سن فوت‌شدگان ۷۳ سال است و عمدتاً سالمند هستند.
چمن اضافه کرد: طبق بررسی‌ها کروناویروس با نوجوانان و جوانان با ملایمت رفتار می‌کند و حرمت سالمندان را نگه نمی‌دارد.
وی بیان کرد: از اردیبهشت‌ماه شرایط انجام تست کرونا در شهرستان شاهرود فراهم شده است و تاکنون بیش از ۶ هزار تست آزمایشگاهی در این شهرستان انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها