فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۹۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند که متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ ﴿توبه ۳۳﴾»
(او کسى است که پیامبرش را با هدایت و دین درست فرستاد تا آن را بر هر چه دین است پیروز گرداند هر چند مشرکان خوش نداشته باشند.)

بی شک یکی از اهداف این جنایت هماهنگ شده که حاکی از اوج سقوط اخلاقی و خباثت غرب است مقابله با جریان بین المللی مقاومتی است که علمداری آن را سیدالشهدای محور مقاومت به عهده داشته است و دشمنی و کینه‌ای که سردمداران جبهه عناد با اسلام اصیل از جامعه متحد اسلامی دارند را به بهانه دروغین و مضحک آزادی بیان، با اهانت به پیشوای بیش از یک میلیارد مسلمان و همه آزادی خواهان دنیا، نشان دادند و قلب جهان اسلام و مسلمانان و موحدان سراسر عالم را وقیحانه نشانه گرفتند.
نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می‌ترسند چرا که پیام اسلام، پیام انسانیت، آسایش، عزّت، سربلندی و زندگیِ همراه با امنیت است را در نقطه مقابل منافع و اهداف پلید خود می‌دانند. از همین رو رسانه‌های استعماری و استکباری غرب، با ابزار و شیوه‌های مختلف، شبانه روز در تلاش برای اسلام هراسی، اسلام ستیزی و اسلام زدایی در جهان هستند.
سپاه ناحیه ساوه ضمن محکوم کردن این جنایت نابخشودنی اعلام می‌دارد همان طور که خداوند متعال وعده داده است "والّذینَ یُوذُونَ رسولَ للّهِ لَهُم عذابٌ الیم" (سوره توبه آیه ۶۱) "برای آن‌ها که رسول خدا (ص) را آزار دهند عذابی دردناک مهیّاست. " تکلیف و وظیفه انقلابی و اعتقادی خود میداند تا ریشه دشمنان اسلام را نخشکانده و همراه با تبیین و روشنگری دین مبین اسلام با شعار "لبیک یا رسول الله (ص) " پرچم محمدی را در رکاب مهدی موعود (عج) بر فراز جهان به اهتزاز در نیاورد، از پای نخواهد نشست.
ارسال نظرات