مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

اجرای طرح ملی نذر آب در مناطق محروم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه طرح نذر آب ۳ با هدف حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و رفع مشکل آب اجرا می‌شود گفت: ۲۰ نفر از استان یزد در قالب تیم پزشکی و امدادی ۱۹ شهریور ماه برای اجرای این طرح ملی به خراسان جنوبی اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۱۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن حرازی‌زاده‌یزدی در جلسه هماهنگی طرح نذر آب ۳ اظهار داشت: در راستای این طرح ملی، تیم درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از ۲۰ نفر از متخصصان داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، پزشک عمومی، روانشناس، پرستار، ماما و نیرو‌های داوطلب هلال احمر به استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

حرازی‌زاده گفت: طرح ملی نذر آب ۳ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله‌کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پزشکان به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در بخشی از استان خراسان جنوبی می‌پردازند افزود: این طرح از ۱۹ لغایت ۲۲ شهریور ۹۹ در شهرستان نهبندان دهستان میغان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید
آخرین اخبار از زلزله گلستان| کمک‌رسانی تیم‌های هلال احمر به زلزله زدگان؛ لزوم تدابیر لازم در وضعیت قرمز کرونا در رامیان

تیم‌های امدادی هلال احمر گنبد در حالت آماده‌باش/ ۵ نفر مصدوم شدند

فعالیت امدادگران هلال احمر در تحقق محرمی متفاوت موثر بود + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب ۳ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام است.

حرازی‌زاده تصریح کرد: طرح نذر آب برای سومین بار و در نقاط کم آب کشور برگزار و به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده با هماهنگی‌ها مسئولان استان خراسان جنوبی رسیدگی می‌شود.

حرازی زاده اظهار داشت: در این طرح ۲۰۰ سبد معیشتی، ۵۰ بسته نوشت‌افزار، ۱۳۰ بسته بهداشتی توسط تیم جمعیت هلال احمر استان یزد، همچنین توسط جمعیت هلال احمر استان سمنان به عنوان تیم پشتیبان یزد ۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار توزیع می‌شود.
ارسال نظرات