خبرهای داغ:

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران موردتوجه مسؤولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۰۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ‍ آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: خدمت در بنیاد شهید افضل خدمات است.
وی با بیان اینکه شما با اقشاری سر و کار دارید که در دوران دفاع مقدس زندگی و جان خود را سرمایه‌گذاری کردند، ادامه داد: افرادی که تاکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافتند، همگی خدمات شایسته‌ای را عرضه داشتند.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه توجه به فرزندان شهدا و احترام شایسته به آن‌ها امری بسیار مهم و سخت است، اضافه کرد: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز، چون سختی‌های اسارت و شهادت دوستان نزدیک خود مقابل چشمانشان را احساس کرد، یقیناً می‌تواند خدمات بهتر و شایسته‌تری را ارائه دهد.
شاهچراغی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) نیز همواره تأکید داشتند تا به یتیمان توجه کرده و رسیدگی به آنان را دستور کار خود قرار دهید، افزود: امیداریم همان‌طور که اوحدی در سازمان حج و زیارت خدمات شایسته‌ای داشته و موفق بود، در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز منشأ اثرات و برکات خیر باشد.
وی گفت: امیدواریم بتوانید تحولی جدید و نو را در امور و توجه به فرزندان شهدا و جلب رضایت شهدا با رسیدگی به امورات خانواده آنها، ایجاد کنید.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بنیاد شهید در استان سمنان از ابتدا خوب و موفق عمل کرده که امیدواریم این مهم ادامه‌دار باشد، عنوان کرد: ازنظر تربیتی، اخلاقی و اعتقادی در مسائل و امورات تحت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه بیشتر و جدی‌تری صورت گیرد.
شاهچراغی خاطرنشان کرد: تحت مدیریت خوب و مطلوب استاندار سمنان، اقدامات لازم در استان بسیار خوب در حال انجام است و از وی قدردانی می‌کنم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار