خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام معبودی گفت: این دشمنان دین گریز بوده و وحشت دارند و با این اقدام، در واقع می خواهند از انتشار و گسترش نور الهی شوند و جز ضرر هیچ چیز نصیب آنها نشده و این امر موجب جذب حداکثری مردم به اسلام می شود.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۱۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به هتک حرمت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: این هتک حرمت با چند هدف انجام می شود. ابتدا این که این معاندین به شدت از اسلام هراسناک هستند. دین اسلام با فطرت پاک بشری سازگاری دارد و همین باعث شده هرروزه بر دامنه مسلمانان افزوده شود و افراد زیادی به دین مبین اسلام گرایش یابند.

وی گفت: این دشمنان دین گریز بوده و وحشت دارند و با این اقدام، در واقع می خواهند از انتشار و گسترش نور الهی شوند و جز ضرر هیچ چیز نصیب آنها نشده و این امر موجب جذب حداکثری مردم به اسلام می شود.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: هدف دیگر دشمنان از این هتک حرمت، این است که اخیرا رژیم امارات خیانتی به آرمان مسلمانان انجام داد و این امر بازتاب گسترده ای بین مسلمانان داشته و مسلمانان آزادی و مردم آزادی خواه از این امر اعلام انزجار کرده و این امر را محکوم کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: لذا هتک حرمت به این جهت است که خیانت بزرگ امارات لاپوشانی شده و حجم جنگ روانی برعلیه رژیم غاصب کاسته شده و ذهن مسلمانان از مسأله فلسطین دور شود.

وی افزود: از طرفی اینها قدرت مقابله با اسلام را ندارند و این یک قانون است که هر جا کم بیاورند متوسل به زور می شوند و این امر نشان دهنده این است که در مقابل اسلام دستشان را بالا برده و به زعم خود با این توهین ها فکر می کنند موفق هستند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: مسلمانان قطعا هوشیاری لازم را دارند و می دانند در عین محکومیت این حرکت وقیحانه از کشوری که ادعای حقوق بشر دارد، اعلام انزجار می کنند.

وی گفت: وقتی دانشمند فرانسوی از هلوکاست سخن می گوید وی را زندانی می کنند، و معتقدند هیچ کس نباید در این خصوص سخن بگوید اما وقتی به پیامبر(ص) که بیش از یک میلیارد انسان طرفدار و پیرو دین ایشان هستند توهین می کنند، خیلی راحت اجازه می دهند علیه مقدس ترین مقدسات مسلمانان توهین شود.

1010/ت/30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها