خبرهای داغ:

هتک حرمت به قرآن کریم مجازات سنگینی دارد

حجت الاسلام مسلم محمدی: آنان با این عمل و سکوت و تایید دولت‌های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ‌های بین ادیان و مذاهب هستند.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: در پی هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی یک نشریه فرانسوی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دالاهو در بیانیه‌ایی اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دالاهو در این بیانیه با محکوم کردن توهین سازمان یافته و توطئه ضدبشری جهان استکبار و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و همچنین تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران جهان غرب و ایادی صهیونیست بین‌الملل اظهار داشته است: این عمل تکراری کینه توزانِ ضد اسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریبکاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه‌ها به ویژه ادیان الهی دارد.

حجت الاسلام مسلم محمدی افزود: آنان با این عمل و سکوت و تایید دولت‌های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ‌های بین ادیان و مذاهب هستند.

وی اتحاد، وحدت اسلامی، بیداری و مقاومت انقلابی بر ضد حرکت‌های جنایت بار آمریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب را تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با این قبیل امور دانسته است.

حجت الاسلام محمدی در پایان افزود: امیدوارم خداوند به قدرت خودش که بسیار فوق قدرت‌ها است آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدی آل محمد(عج) را تعجیل کنند و جهان اسلام را با وحدت، همدلی، بصیرت و مجاهدت پیروز گرداند.

ارسال نظرات