آماده سازی ۳۰۰ هزار بسته کمک تحصیلی در میعادگاه عاشقان ولایت

با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ۳۰۰ هزار بسته کمک تحصیلی در مسجد مقدس جمکران با عنوان "پویش ملی مشق احسان" در حال آماده سازی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۲۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت سال تحصیلی جدید و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعداد ۳۰۰ هزار بسته کمک تحصیلی در مسجد مقدس جمکران در حال آماده سازی است.

این حرکت عظیم بخشی از "پویش ملی مشق احسان" در سراسر کشور می‌باشد. پیش بینی شده در این پویش تعداد یک میلیون بسته کمک تحصیلی آماده و به دانش آموزان نیازمند سراسر کشور اهدا شود.

یزدانیان مسئول گروه اعزامی طرح پویش ملی مشق احسان قم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان گفت: در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با وجود خطر بیماری کرونا شور و نشاط شروع مدارس کمتر شده و ما با اهدای بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم می‌توانیم این شور و نشاط را در میان دانش اموزان پر رنگ‌تر کنیم، تا آن‌ها نیز از نعمت تحصیل و درس خواندن برخورد دار شوند و در شادیشان نیز سهیم باشیم.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی که در این عمل خیرخواهانه انجام شد افزود: بسته‌های کمک تحصیلی با تمهیدات اندیشیده شده و با حمایت ستاد اجرای فرمان حضرت امام که لیدر اصلی انجام این کار است آماده سازی و بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع میشود.

وی خاطر نشان کرد: از این یک میلیون بسته کمک تحصیلی، حدود ۳۰۰ هزار بسته‌ی آن در مسجد مقدس جمکران توسط خواهران و برادران جهادگر آماده و در ده استان کشور توزیع میشود.

یزدانیان همچنین تاکید کرد: بسته بندی‌های لوازم التحریر در ۶ طیف مختلف انجام میشود و سعی بر این اساس است که بسته‌های آماده شده به ترتیب گروه سنی و مقطع تحصیلی و با لحاظ جنسیت دانش آموزان باشد.

وی تصریح کرد: لوازم التحریر‌های در حال بسته بندی در مقطع تحصیلی دبستان دخترانه و پسرانه و دبیرستان دخترانه و پسرانه به صورت طرح‌های متفاوت آماده و توزیع می‌شود و به عنوان نمونه در هر بسته کامل مقطع تحصیلی دبستان، یک عدد کیف که دارای ۳ عدد دفتر ۵۰ برگ، ۲ عدد دفتر ۸۰ برگ، یک عدد دفتر نقاشی، لیوان، جامدادی کامل و مجهز، خط کش، برنامه هفتگی و برچسب قرار داشته که همه‌ی این لوازم التحریر‌ها با طرح ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده است.

انتهای پیام/ش/محمدی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار