خبرهای داغ:

محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) توسط پایگاه بسیج، دهیاری و شورای اسلامی روستای یونس آباد شاهرود

در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، دهیاری و شورای اسلامی روستای یونس آباد شهرستان شاهرود بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)،  پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، دهیاری و شورای اسلامی روستای یونس آباد شهرستان شاهرود بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
بار دیگر اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف تمامی موحدان عالم و بخصوص مسلمانان جهان شد.
این حرکت بدون تردید، یک رفتار تحریک آمیز، تفرقه برانگیز و نفرت ساز و توهینی آشکار به ارزش‌های اسلامی و عقاید قریب به دو میلیارد مسلمان در جهان است. این نشریه فرانسوی، با رفتار غیر منطقی و ناپسند خود تحت لوای آزادی بیان، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، دهیاری و شورای اسلامی روستای یونس آباد اهانت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را به شدت محکوم نموده، از تمامی مسلمانان جهان و به خصوص از علما و اندیشمندان اسلامی همچنین از تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی می‌خواهد؛ نسبت به اقدامات و رفتار‌های موهن و حرمت شکنانه در غرب علیه اسلام ساکت نباشند. بدون تردید این قبیل رفتار‌های افراط گرایانه فاقد منطق، در صورت مهار نشدن و به کنترل در نیامدن به یک عامل تهدید جدی علیه گفتمان ادیان توحیدی تبدیل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها