خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری میانه:

دفاع مقدس سر سلسله حرکت‌های جهادی و انقلابی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری میانه گفت: هشت سال دفاع مقدس به سرسلسله حرکت‌های جهادی و انقلابی در سراسر دنیا تبدیل شده و گنجینه‌ای بسیار گرانبها و بی همتا برای آزادی‌خواهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۸۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل قاسمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اقتدار چهل به فرا رسیدن چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: دفاع مقدس الگویی ایرانی اسلامی برایر ترویج فرهنگ فداکاری، ایثار، جهاد در راه خدا، شهادت و خودباوری و استقلال است.

وی، دفاع مقدس را دومین حادثه بزرگ نظام مقدس جمهوری بعد از حادثه انقلاب اسلامی به رهبری داهیانه امام راحل عنوان کرد و افزود: در این جنگ تحملی کشورمان به تنهایی مقابل صدام و حامیان غربی و شرقی وی ایستاد و با از جان مردم با گذشتگی و حضور در جبهه های نبرد از آرمان ها و خاک میهمن اسلامی دفاع کردند.

قاسمی با بیان اینکه امروز باید بیشتر از گذشته مفاهیم و ارزش های معنوی دفاع مقدس را به نسل سوم و چهارم که در آن دوران حضور نداشتند انتقال دهیم گفت: این امر وظیفه و تکلیف همه مسوولان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه افزود: امسال بر آن هستیم تا به منظور تبیین عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب، نمایشگاهی در شهرستان برپا کنیم و گوشه هایی از رشادت، ایثار و دلیرمردی مردان بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم.

 نمایشگاه بزرگ اقتدار چهل به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در شهرستان میانه برپا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها