خبرهای داغ:
مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با مصطفی حسینی سرپرست حوزه های هنری استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با مصطفی حسینی سرپرست حوزه های هنری استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سیدو سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و لزوم حضور پایگاه های فعال در دستگاه های اجرایی گفت: لازمه ی کار و فعالیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و همکاری متقابل با سایر دستگاه ها حضورر فعالپایگاه مقاومت بسیج در آن دستگاه اجرایی است. خوشبختانه با توجه به گزارشات بسیج هنرمندان با نگاه تخصصی خود در حوزه هنری در حال فعالیت می باشد.
وی ادامه داد: یک بخش دیگر از فعالیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حوزه های هنری نگاه تعاملی و نگاه اداری است که برای فعالیت های مختلف می توان از طرفیت های حوزه های هنری استفاده مود و سازمان بسیج ادارات در این راه از هیچ کمکی به جامعه هنری دریغ نخواهد کرد.
دهرویه همچنین در خصوص ظرفت های حوزه های هنری در بخش های مختلف خاطر نشان ساخت: نگاه های هنری در برطرف کردن مشکلات و همچنین فرهنگ سازی بسیاری از موضوعات موثر و قابل لمس می باشد و به طور قطع می توان گفت تمام دستگاه های اجرایی به ظرفیت موجود در حوزه های هنری برای فرهنگ سازی کردن موضوعات مختلف نیازمند هستند.
در ادامه این دیدار احمدی مسئول بسیج جامعه هنرمندان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت حوزه های هنری در استان گفت: به حمدالله ظرفیت عزیزان هنرمندان در حوزه های هنری شناخته شده است. با توجه به بررسی های انجام شده یک خلاء ای در حوزه هنری وجود داشت که آن هم عدم فعالیت بسج ادارات وکارمندان در این دستگاه اجرایی بود .
وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده و برنامه ریزی انجام شده شده توسط همکاران در سازمان بسیج کارمندان این مهم امروز محقق گردیده است و انشاا.. با فعالیت پایگاه بسیج ادارات در حوزه های هنری شاهد تحولی عظیم در این حوزه نیزباشیم .

در انتهای این دیدار مصطفی حسینی سرپرست حوزه های هنری استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه و هنری بابته همکاری های انجام شده و همچنین سازمان بسیج ادارات و کارمندان به نظور فعال نمودن پایگاه بسیج ادرات در حوزه های هنری خاطر نشان ساخت: حوزه هنری تلاش می کند در حد توان خود گام های موثری را در جهت تحقق آؤمان های نظان و انقلاب با فعالیت های هنری بردارد.
وی ادامه داد: امیدواریم افتتاح و معرفی فرمانده جدید پایگاه بسیج ادارات و کارمندان در حوزه های هنری آغازی برای گام های موثرتر و بهتر در مسیر جهش تولید و کارهای جهادی باشد.
گفتنی است در این دیدار حسن زیاری مسئول بازرسی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و ولی شبانی خطیب فرمانده حوزه قاومت بسیج حضرت روح ا... نیز حضور داشتند و در انتهای این دیدار حکم برادر مرتضی حلاجی به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی حوزه های هنری استان سمنان توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا.... آقای شبانی خطیب قرائت و توسط مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان استان اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها