خبرهای داغ:

ديدار مسئول بسیج ادارت سپاه استان با دوتن از مديران کل استانداري

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حسن سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان و شریفی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان در خصوص برگزاری این جلسه گفت: جلسه حاضر در خصوص چارچوب بندی و ارائه سازو کار بهتر در جهت برگزاری میز های خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار استان با حضور مسئولین  می باشد که امیدواریم نتیجه بخش نیز باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: سازمان بسیج ادارت و کارمندان استان سمنان از سال گذشته تاکنون بیش از 320 میز خدمت جهادی در محله های اسلامی استان سمنان، واحد های صنعتی و تولیدی و همچنین در بخش روستاها برگزار نموده است که بیش از 70 درصد از مشکلات مطرح شده در میزهای خدمت جهادی برطرف و مرتفع گردیده است.

مرتضي دهرویه همچنین در ادامه در خصوص همکاری سایر دستگاه های اجرایی در راستای هرچه بهتر برگزاری میز های خدمت نیز عنوان کرد: متاسفانه با توجه به رصدهای انجام شده در برخی از دستگاه های اجرایی انگیزه لازمه برای فعالیت وجود ندارد ولی در مقابل ، بسیاری از دستگاه بیش از توان خود در حال فعالیت هستند و این ستودنی است و ما نیز به عنوان یک بازو  و همکار در کنار سایر دستگاه های اجرایی در تلاش هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وي همچنین در خصوص الویت های اصلی در سازمان نیز یادآور شد: با توجه به شعار سال، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با تشکیل هیئت های اندیشه ورز و کار گروه های تخصصی در سه حوزه کشاورزی، صنعت و معدن در حال اقدامات شایسته است و هر کجا در این سه حوزه عزیزان با مشکل روبه رو شده اند با برگزاری میز خدمت و حضور در محل ، مشکلات مرتفع گردیده است. حضور مسئولین در بین مردم و تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

 

در ادامه  این دیدار شریفی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان ضمن تسلیت اين ايام و  همچنین ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) گفت: امیدواریم با پیگیری های انجام شده توسط مقامات قضایی و وزارت امور خارجه در مجامع بین المللی شاهد مجازات عاملین این هتک حرمت باشیم تا دل مسلمین جهان با برخورد با عاملین این جنایت کمی تسکین یابد.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان همچنین در خصوص فعالیت در نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان ساخت: افتخار ما خدمت به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز وطن است؛ مردمی که بهترین مردم جهان هستند و هرچقدر نیز برای این مردم کار انجام شود باز هم کم است.

شریفی در ادامه در خصوص فعالیت های میز خدمت در مناطق محروم نیز عنوان کرد: کاری که سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان تحت عنوان میز خدمت در حال انجام آن می باشد کاری بسیار ارزشمند و پسندیده ای است و این حرکت در شرایط فعلی می تواند بسیاری از مشکلات را به خصوص در مناطق محروم حل و فصل نماید. امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده گام های اجرایی در موضوع میز خدمت را عملیاتی نمائیم و به نحو احسن انجام دهیم.

 

در انتهای این دیدار نيز حسن سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و همچنین تقدیر و تشکر از سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به واسطه خدمات ارزشمند در قالب میز های خدمت در مناطق محروم گفت: هدف از خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران رضایت خداوند است  و رضایت خداوند نیز در راستای رضایت مردم است لذا باید با تمام توان خود جهت حل مشکلات مردم اقدام نمائیم.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان خاطر نشان کرد: مسئولین هر چقدر بتوانند بیشتر در بین مردم حضور پیدا کنند قطع به یقین مشکلات نیز کمتر خواهد شد چرا که مردم ما از درک و فرهنگ بسیار بالایی برخوردار هستند و نمونه های این موضوعات را در اتفاقات و مشکلات اخیر دیده ایم هر جایی که مسئولین نظام در میدان حضور داشته باشند مردم نیز دلگرم و با آرامش خاطر بیشتری حضور خواهند داشت.

حسن سعدالدين در خصوص برگزاری میزهای خدمت جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار در استان نیز بيان کرد: برگزاری میز های خدمت یکی از کارهایی است جهت نزدیک شدن مسئولین به مردم در جهت رفع مشکلات مردم آن منطقه و این حرکت حرکتی زیبنده و شایسته است و این برنامه ریزی هایی که سازمان بسیج ادارات و کارمندان در حال پیگیری است در راستای حضور مسئولین در مناطق محروم کاری بسیار زیبا و اساسی است و انشاا... بتوانیم به نحو احسن برنامه ریزی نمائیم.

وي در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه بهتر میز های خدمت گفت: در بحث میز های خدمت جهادی با برنامه ریزی دقیق و تعیین چارچوب با تمام توان وارد خواهیم شد تا گره ای از مشکلات مردم را برطرف نمائیم و در این راستا قطعا تمام دستگاه های اجرایی نیز جهت برطرف کردن مشکلات مردم پای کار خواهند بود. 

سعد الدين در پايان اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مسئول و خادم مردم این است که امید را در بین مردم زنده نگه داریم و با کارهای موثری که انجام می شود به مردم عزیزمان روحیه و امید مضاعف بدهیم.

گفتنی است در این دیدار ولی شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت روح ا... و قدرتی فرمانده پایگاه استانداری سمنان و جمعی از کارکنان استانداری سمنان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها