خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) و ائمه(ع) بهترین راه سعادت بشر

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) و ائمه(ع) بهترین راه سعادت بشر است، گفت: انسان در صورت اقتدا و تمسک به این سیره و روش‌ها می‌تواند راه سعادت و خوشبختی  خود را دریابد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) و ائمه(ع) بهترین راه سعادت بشربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام غلامرضا محمودی در رزمایش گروه ذوالفقار حوزه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: خداوند متعال برای راهنمایی و هدایت انسان‌ها علاوه بر نعمت‌های مختلفی همچون وجود انبیاء، کتب آسمانی،‌ قدرت تعقل و اندیشه، اسوه و الگوهای عملی ارزشمندی را نیز به انسان معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) و ائمه(ع) بهترین راه سعادت بشر است، افزود: انسان در صورت اقتدا و تمسک به این سیره و روش‌ها می‌تواند راه سعادت و خوشبختی  خود را دریابد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایرگفت: با بعثت رسول اکرم(ص) خداوند متعال برای طالبان حق و حقیقت و رهجویان به سوی سعادت و خوشبختی اسوه‌های ممتاز و ویژه‌ای معرفی کرد؛ از جمله اینکه خداوند متعال بهترین الگوی خوشبختی را وجود پیامبر اکرم(ص) معرفی می‌فرماید.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار امام حسین(ع) بیان داشت: از جمله ویژگی‌های ایشان اخلاص و خدا محوری، صبر و بردباری و شجاعت و دلاوری است که هر کدام ساعت‌ها زمان برای صحبت کردن دارد .

در ادامه این مراسم خواهر بسیجی صادقی آموزش و مهارت لازم کار با اسلحه  و خواهر کشاورزیان عضو جمعیت هلال احمر آموزش‌های مهم و کاربردی و نکات ضروری درباره کمک‌های اولیه، بیماری کرونا و... را ارائه کرد.

در پایان نیز میدان تیر برای آمادگی هر چه بیشتر بسیجیان برای تیراندازی مهیا شد و هرکدام از خواهران بسیجی در این میدان مهارت‌های کسب شده خود را سنجیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات