جبهه حق در بحث عدالتخواهی ضعیف عمل کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر در جلسه هدایت سیاسی پایوران سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: متأسفانه جبهه حق نیز در بحث عدالتخواهی ضعیف عمل کرده و راه و روش آن را به درستی نمی داند.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۱۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

برگزاری جلسه هدایت سیاسی ویژه پایوران درسپاه تنگستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام جعفری زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بوشهر به عنوان سخنران این جلسه گفت: امروزه جبهه باطل با توجه به داشتن  تمامی ابزارها و روشهای فوق پیشرفته خود هنوز با استفاده از زر و زور و تطمیع و یارگیری از جبهه حق می پردازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر ابراز کرد: متأسفانه جبهه حق نیز در بحث عدالتخواهی ضعیف عمل کرده و راه و روش آن را به درستی نمی داند.

حجت الاسلام جعفری زاده تصریح کرد: عدالتخواهی نباید اجازه دهد از انصاف خارج شویم. عدالت خواهی مسلک یا فرقه نیست، روش سیاسی مبارزه برای منکوب کردن حریف نیست. بسیاری از مدل های عدالت خواهی در کشور ما اجرا و پس از مدتی جواب عکس داده اند.

برگزاری جلسه هدایت سیاسی ویژه پایوران درسپاه تنگستان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر در پایان گفت: در استناد به عدالت خواهی یا مطالبه عدالت از فلان مسئول یا شخصیت مشهور، سعی کنیم خودمان تحقیق مستقلی داشته باشیم. این صحیح نیست وقتی از فرد سوال میشود که چرا به فلانی می گویی دزد. پاسخ دهد در صفحه صدرالساداتی یا فلان فرد عدالت خواه آمده است. این مساله از همه موارد بالا مهمتر است.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار