سازمان بسیج رسانه استان ایلام با صدور بیانیه ای، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی و مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و قرآن کریم را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمد علینظری" با بیان اینکه رسانه های استان ایلام با امضای بیانیه ای انزجار خود را از توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین مبین اسلام محکوم کرده اند، اظهار کرد: این عمل شنیع یک نشریه معلوم الحال در کشور مدعی حقوق بشر و دموکراسی بار دیگر نیات و اهداف پلید شاطین زمان را آشکار کرد.

وی با بیان اینکه توهین به پیام آور وحی و اهانت به رسول اکرم(ص) و پیام آوری مهربانی ها، از مصادیق و نمونه های بارز راهبردهای شوم و نابخشودنی رژیم صهیونیستی و دولت های استکباری است، ابراز کرد: ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی با همواره با ابزارهای مختلف و رسانه ای،  در تلاش برای ضربه زدن به ساحت دین مقدس اسلام و مسلمانان هستند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام یادآور شد: این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فرانسوی، برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خداوند متعال، این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

 علینظری گفت: سازمان بسیج رسانه استان ایلام به همراه اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام و  در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمام آزادی‏خواهان جهان، اقدام توهین‏‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این اقدام توهین آمیز را  نمونه‌ ایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی دنیای غرب، نظام استکبار جهانی می داند که امروز برای برون رفت از چالش های پیش روی خود، دست به چنین اقداماتی شنیع و توهین آمیزی می زنند.

 وی خاطرنشان کرد:  اصحاب رسانه استان ایلام ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، از همه آزادی خواهان، پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر  دنیا به ویژه رسانه های آزادیخواه جهان، انتظار می رود با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشن گری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

 علینظری در پایان با بیان اینکه بیش از 70 رسانه و خبرنگار استان ایلام در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس  پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای صادر کرده اند، گفت: بیاینه سازمان بسیج رسانه استان ایلام در محکومیت این اقدام توهین امیز به امضای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام رسیده است.    

ارسال نظرات