خبرهای داغ:

کمیته امداد استان سمنان ضمانت وام اشتغال زنان سرپرست خانوار را برعهده می‌گیرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد صندوق ضمانت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این صندوق باهدف حمایت از زنان سرپرست خانوار که توانایی ایجاد شغل را داشته، اما مشکل ضمانت دارند، شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کمیته امداد استان سمنان ضمانت وام اشتغال زنان سرپرست خانوار را برعهده می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علیرضا خدابنده، یکی از راهبر‌های کلیدی این نهاد حمایتی را اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و افزود: علاوه بر تسهیلات اشتغال‌زایی، استعداد سنجی، مشاوره شغلی، راهبری شغلی، نظارت سه تا پنج‌ساله بر طرح اشتغال اجراشده و در صورت نیاز، ارائهه تسهیلات مجدد برای توسعه و یا بازگشت طرح اشتغال به چرخ تولید ارائه می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه صندوق ضمانت وام اشتغال کمیته امداد در فاز اول، ویژه زنان سرپرست خانواری که شرایط و استعداد ایجاد یک شغل را دارند، اما توانایی ارائه ضامن را ندارند آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: این صندوق از سال گذشته راه‌اندازی شده و در سال جاری محدودیت سهمیه برای ارائه خدمت به زنان سرپرست واجد شرایط نداریم.
خدابنده تصریح کرد: تاکنون کمیته امداد با بانک‌های کشاورزی، تجارت، توسعه تعاون و ملی برای اجرای این طرح به توافق رسیده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها