دبیرمجمع عالی بسیج استان کردستان گفت: شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی صاحب‌نظران و نخبگان بسیجی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام و کادرسازی نیروهای تراز انقلاب اولویت مجمع بسیج است.
کد خبر: ۹۲۷۵۱۸۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، خسرو مسعودی در مجمع عالی بسیج استان که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که در این نشست حضور دارند مجموعه صاحب‌نظران، اندیشه‌ورزان و متخصصان بسیجیان استان هستند که برای تحقق سیاست‌های رهبری به ویژه گام دوم انقلاب و کمک به دولت در راستای تدابیر رهبری حرکت می‌کنند.

دبیر مجمع عالی بسیج استان کردستان به رسالت این مجمع اشاره کرد و گفت: رصد و احصای آسیب‌ها و چالش‌ها، اولویت‌بندی چالش و ارائه راهکار‌های تخصص مهم‌ترین فلسفه این مجمع است.

وی افزود: مجمع عالی بسیج استان یک هیئت رئیسه و ۷ کارگروه در استان و ۱۰ هیئت رئیسه و ۷۰ کارگروه در سطح شهرستان‌ها دارد.

به گفته دبیر مجمع بسیج استان کردستان، این مجمع هر ماه و یا هر ۴۵ روز یک بار جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و موضوعات را پیگیری می‌کنند.

مسعودی رصد و احصای مسائل اساسی و اولویت‌دار استان، استخراج راه‌حل‌ها برای حل مسائل و مشکلات و کمک به رفع مشکلات، گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات رهبری و مردم را از دیگر کارکرد‌های مجمع عالی بسیج استان ذکر کرد.

وی شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی صاحب نظران و نخبگان بسیجی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام، کادرسازی نیرو‌های تراز انقلاب، تربیت جوانان انقلابی پای کار، اشراف بر وضعیت استان، افزایش امیدواری و رضایتمندی نسبت به نظام و تقویت همدلی مردم و نخبگان در استان از پیامد‌های مجمع بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه اجتهادی حضرت امام، فرمایشات و سیاست‌های ابلاغی رهبری، عمل بر مبنای قانون و نقشه راه اعتلای بسیج و حاکمیت فرهنگ بسیجی و تفکر انقلابی از دیگر اهداف مجمع بسیج است.

دبیر مجمع عالی بسیج استان کردستان عنوان کرد: با عنایت براینکه دوره دو ساله رئیس و هیئت رئیسه به پایان رسیده است در این نشست با رای اعضا هئیت رئیسه جدید برای دو سال آینده انتخاب خواهند شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات