به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس :

دومین نشست هم‌اندیشی رسانه‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی

صبح امروز به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس نشست هم‌اندیشی و تعاملی رسانه‌های انقلاب اسلامی با حضور مدیران رسانه‌های انقلابی به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس در استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: ۹۲۷۵۱۹۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس نشست هم‌اندیشی و تعاملی رسانه‌های انقلاب اسلامی با حضور مدیران رسانه‌های انقلابی به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس در استان مرکزی برگزار شد.

این نشست و تبادل نظر با حضور ریحانه جلالی مدیر خبرگزاری فارس، محمد حسین‌خانی مسئول خبرگزاری بسیج، سالار جیریایی مدیر خبرگزاری مهر و مبین جلیلی مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی  و بررسی آخرین وضعیت رسانه ای استان پیرامون بخش های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: یکی از مهم ترین وظایف رسانه های امروز به ویژه رسانه های انقلاب اسلامی تشریح مجاهدت های هشت ساله دلاورمردان این مرز و بوم است.

مبین جلیلی افزود: باید یاد وخاطره شهدا به ویژه سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی را گرامی داشت که این راه با عظمت را برای تلاشگران عرصه رسانه در دوره کنونی گشودند و سبک زیبایی با عنوان روایت فتح را به یادگار گذاشتند.

وی بیان کرد: به برکت چهل سالگی دفاع مقدس شاهد راه اندازی قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس در استان خواهیم بود و یقینا نقطه قوی در راستای تقویت جبهه رسانه های انقلاب اسلامی خواهد بود.

ریحانه جلالی مدیر خبرگزاری فارس استان مرکزی نیز گفت: مطالبه گری و جریان سازی باید وظیفه و رویکرد امروز رسانه های انقلاب اسلامی باشد که این مهم تداوم دهنده راه و مکتب عاشوراییان است

ریحانه جلالی افزود:تبادل نظر و هم اندیشی در موضوعات مختلف استان یکی از نقاط قوت برگزایر این جلسات خواهد بود که امید می رود بصورت مستمر دنبال شود.

وی باتاکید براینکه جبهه رسانه ای دشمن با شبیخون های مختلف به دنبال ایجاد تحریف و تردید در افکار ملت ما خواهدبود یادآور شد: امروز اتحاد و انسجام رسانه ای انقلاب اسلامی بیش از گذشته شکل بیگرد که اقدامی مثبت درمقابل توطئه های پیش رو باشد.

مدیر خبرگزاری مهر در این نشست گفت: رسانه‌های انقلابی باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود داشته باشند و با اراده ای انقلابی در این برهه کنونی نقش آفرین باشند.

سالار جیریایی افزود: رسانه ها در بالندگی جامعه نقش بسزایی دارند و اطلاع رسانی یکی از اهداف رسانه ها خواهد بود بلکه مطالبه گری و جریان سازی هدف اصلی یک رسانه انقلابی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف والا و ارزشمند انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نیازمند نقش‌آفرینی درست و اصولی رسانه‌های انقلابی است و ما وظیفه خود می‌دانیم در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده کنیم.

مسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی بابیان اینکه رسالت امروز رسانه های انقلاب اسلامی نسبت به گذشته سنگین تر است یادآور شد:امروز  نیازمند روحیه ای جهادی و انقلابی برای حضور مقتدرانه در میدان تهاجمات دشمن هستیم.

محمد حسین‌خانی افزود: وحدت و حول یک محور بودن امروز بیش از هر دوره ای نیاز است و این مهم همگرایی و همبستگی رسانه های انقلاب اسلامی را می طلبد.

وی تصریح کرد:با تشکیل و استمرار این جلسات شاهد همدلی و رسیدن به یک نقطه مشترک در راستای اهداف انقلاب اسلامی خواهیم بود.

 مسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی خاطرنشان کرد: رسانه‌های انقلابی موظف هستند با تقویت و ترویج سواد رسانه‌ای در سایه وحدت مردم را آگاه کرده و از توطئه‌های زیرپوستی دشمنان با خبر سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار