علی حبیبی گفت: باید با ‌همفکری و کار تخصصی و حرفه ای به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم را به شیوه‌ای هنرمندانه تولید و به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۰۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ علی حبیبی دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم آغاز به کار این قرارگاه در سطح استان گفت: امسال فعالیت های رسانه ای استان رنگ بوی دفاع مقدس پیدا خواهد کرد که نیاز است رسانه های استان با وحدت و یکدلی در راه قدم بردارند.

حبیبی افزود: همزمان با دفاع مقدس همه استان‌ها درصدد هستند دوران طلایی دفاع مقدس را به شیوه‌ای هنرمندانه برای افکار عمومی و جوانان به تصویر بکشند و در استان مرکزی نیز قرار است رسانه‌های داوطلب طلایه‌داران ایثار و شهادت را به جامعه معرفی کنند.

وی تصریح کرد: باید با ‌همفکری و کار تخصصی و حرفه ای به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مردم را به شیوه‌ای هنرمندانه تولید و به نمایش گذاشت.

 دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی بیان داشت: روش مدیریتی و سبک زندگی و سیره شهدا چراغ راه جوانان امروز انقلاب اسلامی خواهد بودو این مهم مارا به رشد و بالندگی خواهد رساند.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد :دفاع مقدس و فرهنگ عظیمی که شهدا به یادگار گذاشته اند توشه ای غنی برای گام های جوانان در مسیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات