مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اربعین حسینی اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۴۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

برنامه‌های اربعین حسینی اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،حجت‌الاسلام عبدالله بیدار بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی در اردبیل اظهار داشت: امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اربعین حسینی اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که اجرای برنامه‌های اربعین حسینی به عنوان بازتاب برنامه‌های تاسوعا و عاشورا باید انجام شود گفت: در این زمینه باید با هوشیاری و اهتمام جدی برنامه‌های اربعین حسینی را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم و در راستای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: استفاده از بستر فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت مهم و اساسی در ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی و به صحنه کشیدن صحنه عاشورا و آرمان‌های شهدای کربلا اولویت اساسی است و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

بیدار ادامه داد: پیاده‌روی اربعین حسینی نیز با هدف صیانت از جان و سلامتی مردم امسال همانند هر سال برگزار نمی‌شود و در این زمینه درصدد هستیم اجرای برنامه‌های مختلف را به صورت باشکوه و منظم به منصه ظهور گذاشته و حماسه عظیم اربعین را به دشمنان و استکبار جهانی نشان دهیم.

وی اظهار کرد: در راستای فضاسازی شهری و نیز اطلاع‌رسانی برنامه‌های اربعین حسینی انتظار می‌رود مسئولین و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را داشته باشند تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوانیم این رویداد معنوی را برای همگان تبیین کنیم.

ارسال نظرات