فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری :

با کمک خیرین نور امید به چشمان مادری بازگشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری از پیگیری برای معالجه چشم مادری محروم در منطقه عشایری صمصامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۹۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید عشایر جامعه کشور با شعار 10 هزار شهید 10 هزار خدمت، و عنایات سردار فرمانده محترم سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان در امر تحقق این شعار در جامعه هدف عشایری استان و دست گیری و کمک به محرومان در سه بخش فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و بهداشتی و درمانی این ناحیه همگام با سایر نواحی استان، چندین هزار بسته معیشتی، البسه، لوازم التحریر و لوازم خانگی توزیع شد.

وی افزود: سرکشی از بیماران صعب العلاج و تعمیر آبشخور احشام، ساخت سرویس های بهداشتی و حمام های خانگی، واکسیناسیون احشام و حضور و دیدار چهره به چهره مدیران با مردم و پیگیری مطالبات به حق عشایر در بخش ایجاد جاده های دسترسی و... نیز از جمله پیگیری های دیگر این ناحیه در راستای تحقق خدمت مومنانه است.
سرهنگ ایزدی تصریح کرد: در بخش درمان نیز مادر 40 ساله از عشایر منطقه صمصامی که حدود 2 سال بود که از بیماری چشم رنج می برد و در حال نابینا شدن بود  و دارای  3 فرزند دختر 5، 7، 9 ساله می باشد که قبل از بیماری چشم با کار در درو و قالی بافی امرار معاش خانواده را تامین می کرد و الان به علت بیماری توان انجام کار را ندارد با حمایت مادی و مساعدت مجمع خیرین سلامت و گروه جهادی شهید خدادادی و خانم دکتر نادری متخصص چشم در تاریخ 19 /6/ 99 مورد عمل جراحی موفق چشم قرار گرفت و ان شاءالله ظرف 45 روز آینده نیز چشم دیگر این مادر مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به تنها خواسته این مادر زحمتکش از خداوند و امام حسین علیه السلام یعنی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و خوب شدن چشمش برای رسیدگی به فرزندان و خانواده اش تصریح کرد: همچنین 2 تخته فرش، پتو و بخاری گازی و بسته معیشتی به این خانواده  اهدا و تعمیر و ایزوگام پشت بام خانه و تعمیر و مرمت سرویس بهداشتی و حمام منزل مسکونی وی  نیز در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: 3 بیمار چشمی دیگر نیز شناسایی گردیده که ان شاءالله با مساعدت سپاه استان و مجمع خیرین عشایر و سلامت و همکاری خانم دکتر نادری مورد درمان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات