خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: متقاضیان طرح اقدام ‌ملی مسکن شهر جدید سهند باید تا پایان شهریور ماه با مراجعه به سایت اقدام‌ ملی مسکن نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۲۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، عباس مصطفوی افزود: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام‌ ملی مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کرده است که از این تعداد ۲۴ هزار متقاضی برای شهر جدید سهند ثبت نام کرده اند.
وی گفت: از این تعداد ۹۳۴۳ نفر جهت تکمیل پرونده و بررسی بر اساس سامانه اقدام‌ ملی مسکن در لیست بررسی قرار گرفته اند.
 وی اضافه کرد :شرکت عمران شهر جدید سهند با توجه به مرحله اول ، دوم و سوم ثبت نام کنندگان به ترتیب اقدام به فراخوانی متقاضی از طریق پیامک کرد تا با بررسی مشخصات، مدارک و‌ مستندات استعلامی متقاضی را تایید نهایی نموده و جهت افتتاح حساب و واریز قسط اول به بانک معرفی کند.
دکتر مصطفوی تاکید کرد: فراخوانی متقاضی جهت بررسی مدارک و تایید نهایی صرفا برای متقاضیانی که مدارک خود را در سایت اقدام‌ ملی مسکن بارگذاری نمایند صورت می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به جدول مقایسه ای پیشرفت پروسه ثبت نام و تکمیل مدارک متقاضیان افزود : بر اساس جدول مقایسه ای شهرهای جدید سهند هم در فاکتور" تایید نهایی متقاضی" با ۲۹۶۸ نفر در رتبه اول و هم در فاکتور افتتاح حساب با ۲۴۹۰ نفر رتبه اول را از آن خود کرده است و انتظار داریم متقاضیانی که شهر جدید سهند را برای این طرح انتخاب نموده اند بر اساس اطلاعیه های این شرکت نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام همت کنند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان در طی ماههای اخیر شرکت عمران شهر جدید سهند ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تصویب شده توسط کمیته پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مرتب متقاضیان را پذیرش نموده و مراحل ثبت نامی را با جدیت پیگیری می کند.

ارسال نظرات