در شرایط سخت اقتصادی و تحریم همه جانبه دشمنان قسم خورده و کینه توز انقلاب اسلامی تکیه بر باور ها و داشته های ارزشمند ایران اسلامی می تواند شعار ما می توانیم را در میدان عمل به اثبات رساند.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛در شرایط سخت اقتصادی و تحریم همه جانبه دشمنان قسم خورده و کینه توز انقلاب اسلامی تکیه بر باور ها و داشته های ارزشمند ایران اسلامی می تواند شعار ما می توانیم را در میدان عمل به اثبات رساند.

دشمنان خارجی به همراه عوامل نفوذی داخلی خود از ابتدای انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا با دمیدن روحیه ما نمی توانیم در بین مردم امید به آینده و ساختن تمدنی برگرفته از ارزش های والای اسلامی را تضعیف نمایند.

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های پی در پی تاکید بر خود باوری و تکیه بر توانایی داخلی دارند و توصیه می نمایند که مبنای همه امورات و چشم انداز های پیش رو تقویت توان مجموعه های داخل کشور باشد برخی با هدف های برنامه ریزی شده به دنبال ایجاد پروژه یاس و ناامیدی در جامعه هستند.

انقلابی بودن و جهادی فعالیت کردن نیاز امروز بخش های مختلف کشور بوده که دست و پای وابستگی و وادادگی به بیرون از کشور را قطع می کند این مهم  را در جنگ و هشت سال دفاع مقدس  در بخش های مختلف دیده شد.

دفاع مقدس میدانی برای ایستادگی و روی پای خود بودن بود و خیلی ها با توان جهادی خود این موضوع را یک چنگ تمام عیار نظامی ، اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی به اثبات رسانند.

استان مرکزی  در دوران دفاع مقدس علی رغم اعزام جوانان مومن انقلابی به جبهه ها با ورود صنایع خود به این جنگ نا برابر با ورود جهادی و انقلابی کارگران در عرصه دفاع از کیان اسلامی خوش درخشید.

صنایع استان مرکزی با مهندسی معکوس ناممکن ها را ممکن  و دشمنان را متحیر کردند که در شرایط سخت اعمال  تحریم ابر قدرت های جهان بی نظیر بود.

شرکت ماشین سازی اراک دانشگاهی برای تربیت شهیدانی همچون سردار شهید ناصر بختیاری بود که ندایش اینچنین بود: مي گويد شما عزيزان بايد نداي مظلومانه امتمان را به گوش تمامي مستضعفان برسانيد تا اين لرزه اي بر اندام پوسيده مستكبرين داخلي و خارجي بيندازد ، باشد كه كاخهاي ظلم و ستم در تمامي گيتي فرو ريزد و مستضعفين برخود تصميم گيرنده و حاكم روي زمين باشند .

امروز هم با همه هجمه ها و توطئه های داخلی و خارجی راه شهیدانی همچون ناصر بختیاری ادامه دارد که کارگران امروز در سنگر جنگ اقتصادی لرزه بر پیکر بد خواهان خارجی و  تفرقه افکنان داخلی خواهد انداخت.

 کارگران سخت کوش این کارخانه قدیمی در اراک از پا ننشسته اند و همواره با ورود نیروهای متخصص و جهادی در میداندهای مختلف تاثیر گذار بوده اند

 

 مونتاژ اسکلت و سقف وبرق کشی  واحدهای روستایی آسیب دیده از سیل(بیش از پنجاه پروژه، تعمیر منازل محرومین شهر اراک بیش از ۱۵پروژه،طراحی و ساخت دو دستگاه پیله زن ماسک و پیله زنی رایگان حدود یک میلیون ماسک و تحویل به سازندگی نواحی،گروههای جهادی و مؤسسات خیریه،دوخت کامل بیش از سی هزار ماسک و تحویل به شرکت،راه اندازی اولین کارگاه تولید الکل در استان بعداز شیوع کرونا به همت بسیجیان شرکت و با هماهنگی صمت و دادگستری و بهداشت،ضدعفونی معابرشهری،کمک به ساخت دستگاه پیله زن در دیگر شرکتها و سایر گروه های جهادی استانهای دیگر،شرکت دررزمایش کمک مومنانه گوشه ای از مجاهدان سخت کوش این کارخانه بزرگ صنعتی در اراک است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات