خبرهای داغ:

برگزاری جلسه فرهنگی در سپاه ناحیه دالاهو

امام جمعه شهرستان دالاهو: دفاع مقدس مردم كشورمان در برابر ارتش متجاوز عراق كه با جهاد و شهادت طلبی آنان همراه بود دستاوردهای زیادی برای كشورمان داشته و ستون های نظام اسلامی را مستحكم كرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس شهرستان دالاهو با حضور امام جمعه محترم شهرستان،فرماندهان نظامی و انتظامی،معاون فرماندار و رؤسای ادارات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ساداتی؛امام جمعه محترم شهرستان دالاهو اظهار داشت:دفاع مقدس مردم ایران ویژگی های منحصر به فردی چون معنویت جبهه ها، شهادت طلبی رزمندگان ، شجاعت فرماندهان و بی اعتنایی به دنیا داشته است. 

وی با اشاره به طرح برنامه ریزی شده و از قبل طراحی شده دشمنان برای اشغال ایران افزود: صدام با قرار گرفتن مقابل دوربین ها و پاره كردن قرارداد1975 الجزایر قصد داشت تا در مدت یك هفته تهران را اشغال كند.

امام جمعه محترم شهرستان دالاهو با اشاره به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) تاكید كرد: برغم برنامه ریزی و هماهنگی عراق با همپیمانانش ، با فرمان امام خمینی و شهادت طلبی و آمادگی مردم در همان روزهای نخست ارتش عراق زمین گیر شده و دل های مردم به عشق امام راحل ، حماسه ای بی نظیر به نام دفاع مقدس رقم زد.

حجت الاسلام ساداتی در این جلسه با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز اگر می بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای خدا، امروز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب با توطئه ها و فتنه های دشمنان، این انقلاب با همان ارزشها پا برجاست.

امام جمعه دالاهو در پایان سخنان خود افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه  داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر اله دانه؛فرمانده سپاه شهرستان دالاهو نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار داشت: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» انتخاب شده است.

وی با اعلام اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت،گفت: توجه به تأثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و پیروزی‌های حوزه مقاومت با تأکید بر مکتب سردار شهید «قاسم سلیمانی» از مهمترین دستورالعمل‌های این گرامیداشت است.

سرهنگ اله دانه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه تفکرات امام خمینی (ره) و برگرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) بوده است، ابراز داشت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا و رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس است که در سخت‌ترین ایام امتحان خود را پس داده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان دالاهو با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و چهل سالگی دفاع مقدس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۳۱ شهریور به‌صورت ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تشکیل کارگروه ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در میان نسل های آینده،سرکشی از خانواده های معظم و معزز شهدا،غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا،برنامه ریزی برای فعال کردن مقتل 27 شهید مظلوم به دست منافقین کوردل در محل شهادت آنها،تجلیل از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس،برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله و برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته ای در وصف شهدا در بستر فضای مجازی از برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

گزارش_تصویری:

http://uupload.ir/files/kh8c_photo467000757.jpg

ارسال نظرات