خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

ریشه‌داری فرهنگ نوع‌دوستی در ایران اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع): با گسترش انتشار این ویروس، همه مردم ایران و دنیا شاهد بودند کشورهایی که مدعی آزادی بیان، حقوق بشر و... هستند، اقلام و لوازم بهداشتی را از یکدیگر می‌دزدیدند اما در کشور ما و با دستور رهبر انقلاب، تمام مساجد، پایگاه های بسیج و... مرکزی شد برای کمک به همدیگر و این موضوع همه دنیا را به حیرت واداشت.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،احمد قریشی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مشترک رزمایش مؤمنانه تهیه و توزیع ۲ هزار قلم لوازم التحریر اظهار کرد:ریشه‌داری فرهنگ نوع‌دوستی در ایران اسلامی است

احمد قریشی با اشاره به ریشه‌داری فرهنگ نوع دوستی و فرهنگ مردم ایران و همچنین نفوذ آن در دنیا بیان داشت: اگر به هر دلیلی اتفاقی برای مردم بیافتد، این فرهنگ ایران اسلامی است که حتی اگر سفره ضعیف و کوچکی هم داشته باشند، همان را با هم نوع خود تقسیم می‌کنند و ما این موارد را در حوادث گوناگون بسیار دیده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) یادآورشد: با گسترش انتشار این ویروس، همه مردم ایران و دنیا شاهد بودند کشورهایی که مدعی آزادی بیان، حقوق بشر و... هستند، اقلام و لوازم بهداشتی را از یکدیگر می‌دزدیدند اما در کشور ما و با دستور رهبر انقلاب، تمام مساجد، پایگاه های بسیج و... مرکزی شد برای کمک به همدیگر و این موضوع همه دنیا را به حیرت واداشت.

وی اذعان کرد: بعد از دستور رهبر انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مومنانه، این رزمایش به صورت رسمی آغاز شد و تا الان ادامه دارد که از تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده آغاز و با توزیع بسته‌های معیشتی و امروز هم در ابتدای سال تحصیلی، با توزیع لوازم التحریر ادامه دارد.

ارسال نظرات